Peki kardeşim bulunacak mı ? çok merak ediyordum.Hemen evden çıktım. Koşa koşa mahalledeki herkeze sormaya başladım.mahallenin en sonunda tahtadan yapılmış,sıvası dökülen bir ev vardı.Yavaş adımlarla ve korkarak evin bahçesine girdim.Bahçe çok kötü kokuyordu.Evin kapısının tam yanına geldiğim anda ağlama sesi geldi.Hemen kapıdan içeri girdim.Bir sürü kapı vardı.Hepsini açıp baktım fakat çok gıcırdıyorlardı.Hiç bir yerde çocuk bulamadım ve evin kapısına dogru yönelmeye başladım.Kapı birden kapandı.Korktum.hemen evin camlarına yöneldim.Evden gıcır gıcır ses geliyordu.Aglamaya başladım.Düşündüm ve evden çıkmak için çözüm aramaya başladım.Neden hep böyle şeyler benim başıma geliyordu ki NEDEN.Kardeşim kayboldu,ben bu ahşap evde tıkalı kaldım ve anne babam beni bekliyorlardır fakat ben gelmeyince üzüntüleri daha da çoğalacak.Ağlamayı bırakıp çözüm aramaya devam etsem belki evden çıkabilirim diye düşündüm.yerde bir sopa buldum.Camlara vurmaya başladım fakat hiç biri kırılmıyordu.Yere oturup eskileri düşünmeye başlamıştım.Kardeşimin koşuşturuşunu,Maria yokken annemin yaptıgı yemekleri hatırlıyordum.Birden aklıma biz küçükken bu evde tatlı bir teyze oturdugunu hatırladım fakat o teyze yıllar önce ölmüştü.Birden korktum.Ya o tatlı teyze’nin ruhu buradaysa…Niye geldim ben buraya ya dedim içimden.Peki o ağlama sesi nerden gelmişti.Ben bunları düşünürken akşam olduğunun farkına varmamıştım.Annem kesin beni çok merak etmiştir.Belki kardeşim bulunmuştur fakat ben…..yine ağlamaya başladım.Birden evde ki gıcırtılar sustu.Korkmaya başlamıştım.Kurt sesleri yakından geliyordu.Evin duvarlarına vura vura elim acımıştı.korkudan tir tir titriyordum.Ellerim acıyordu.Ne yapacağımı bilmiyordum.Evin kapısı birden açıldı.Biri geliyordu.Etrafı dumanlar sarmıştı.Önüme o tatlı teyze’nin ruhu belirdi.Kapıya doğru koşmaya başladım.Etrafım çok karanlıktı,önümü göremiyordum.Kapıyı buldum sanmıştım fakat o eski bir sus eşyasıydı.Önümü göremesemde koşmaya devam ettim.Çünkü çok korkuyordum.Kapıyı buldum fakat açılmıyordu.Tam tatlı teyze’nin ruhu beni öldürürken annem uyandırdı.Hemen koşa koşa yaşlı teyze’nin evine gittim ve zili çaldım.Tatlı teyze kapıyı açtı.ona kocaman sarılıp eve geri döndüm.Bu gördüğümün rüya mı yoksa kavus mu olduğunu anlamamıştım belki de gerçekti.Gerçekse o sarıldıgım teyze kim di ?