tom odell - magnetised (acoustic)
Dudaklarının dudaklarıma bulandığı o an günahkardır. Zehir zemberek olmuş gecelerimin acı tadı ta sana sakladığım sarı papatyalı yarım nefeslerime bulaşır, seni öpersem acı kokarım, sana acı acı kokarım.
Dudaklarınının dudaklarıma bulandığı o an günahkardır, bir senin güzelliğin günahkardır işte bana, bir de dudaklarının dudaklarıma bulandığı o an günahkardır. Sana dokunmak istediğim tam o anda günahkardır, sarı papatyalarım ben geldim der de konar tıpkı kendisi gibi olan, acı acı kokan nefeslerime.
Geceliksiz bir intihar, yalnızlıktan ötesi yok, dudaklarımın dudaklarıma bulandığı o an deliriyorum, delirirken uyuşuyorum bundan başka bir ötesi yok.
Ölüyorum ellerinde, senin ellerinde ölüyorum. Ben değdiremezken sen değdirmişsin çünkü dudaklarını. Ben uyurken yapmışsın, ben de sen hiç anlayamadan pat diye ölüvermişim. Sen de bilmez miydin hiç, senin nefesinin de tıpkı benim sarı papatyalarım kadar acı koktuğunu? Nefeslerin çok acı acı geldi bana, ben de ölüyorum öylece senin ellerinde. Çok derin, derin, derin, derin, derinlerimde, ellerin.
Öldüm de,
sonra öldüm. Bir armağan gibi, Tanrı'dan bana, kış güneşinde altın kirpiklerine baka baka öldüm. senin acı acı kokan tam o dudaklarında öldüm. Mevsimler geçti, sahi kaç mevsim oldu da seni kendime sakladım?_____
"Oh Sehun'dan okyanus gözlüsü olan Byun Baekhyun'una.
... "*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mevsimler geçti, sahi kaç mevsim oldu da seni kendime sakladım? // sebaek
Random"bu hikaye, byun baekhyun'una mevsimler boyunca bulanmış, oh sehun'un hikayesi."*