Anneme söylemiştim ve çok doğal karşılamıştı "Nasıl olsa sende bir geç kızsın" demişti.Ama babama söylememesini söylemiştim.Nasıl olsa o da kızıcaktı belki okulumu bile değiştirebilirdi.Üstümde çok iyi bir rahatlık vardı.Mutluydum içimden hep böyle mutlu olayım diye anlamsız birşey geçirdim.Neyse yemek falan derken akşam oldu.Babam eve geldiğinde rahatlığım birden kaçmıştı.Bunun nedeni annem babama söyler diye çok tedirgin oluyordum.O'na söylememesini istemiştim ama yinede tedirgindim.O geceyi zor sabahladım. Her zamanki gibi sabahın köründe uyanıp okula hazırlanıp servis beklemeye inmiştim.Hava soğuktu.Servis geldi ve okula gidiyordum.Kafam camda berem yastığım olmuş kulağımda kulaklığmla okula varmıştım. Servis biraz erken getirmiş olmalı ki sınfta sadece bir kişi vardı oda sınfta bana en yakın gelen kız Esra ağlıyordu.Bende yanına gidip doğal olarak sordum.O da beni yakın görmüş olmalı ki neden ağladığını anlatmaya başladı.O anlattıkça duygulanmaya başladım özet geçmek gerekirse sevdiği çocukla çıkarlarken ondan ayrılmış benden kimseye söylemememi istedi beni kendime yakın gördüğü için anlatmış. Bende tamam dedim ve kendi yerime geçtim.Ders başladı tenefüste Esra'yla beraber koridorda yürüyorduk.Berk yanımdan geçti ve ben kıpkırmızı oldum. Ben önüme bakarken Esra da bana bakıyordu ama bana baktığından habersiz önüme bakarken gülüyordum sonradan bana baktığını fark ettim bana o kimdi dedi ve bende onu sınıfa götürdüm herşeyi annesini annemi teker teker anlattım baya şaşırdı ona kimseye anlatmamasını sadece annemin ve onun bildiğini söyledim oda tamam dedi.Aşırı mutluydum artık benimde herşeyimi anlatabilecegim bir dostum olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Aşkı
ChickLitAnasınıfından beri birbirini görmeyen,nakil olduğu okulda sevdigi çocuğunda nakil olduğunu öğrenen bir kızın hikayesi