Oameni buni! În ce lume trăim?! Tocmai ce am aflat că un băiat de 15 ani sa spânzurat din cauza tatălui său! Acum, în zilele astea, totul se duce de râpă! Părinți abusivi, copii, adolescenți și adulți care se sinucid! În lumea asta trăim?! Într-o lume în care tot ce faci, dacă ești copil, ești bătut "pana îți înveți lecția"?! Toți se bat între ei! Nimeni nu se mai poate stăpânii! Și care sunt consecințele?! Fiecare copil e bătut în cel mai brutal mod posibil! Cum să-ți bați propriul copil?! ASTA E EDUCAȚIE?! ASTA ÎNSEAMNĂ DISCIPLINĂ?! DAȚI VINA PE COPII CÂND GREȘESC DAR NIMENI ABSOLUT NIMENI NU SE UITĂ DE LA CE A ÎNCEPUT TOTUL!!! DE LA PĂRINȚI CARE "VOR CE E MAI BUN" PENTRU COPII LOR!?!? CE MINCIUNA MAI MARE E ASTA?! Singurul lucre care intra în capul copiilor e că dacă dau greș, fac greșeli, sau mai rău, sunt pedepsiți!
Eu nu suport să văd copii care se sinucid pentru că părinții lor le creează frica prin bătaie.
SPUNEȚI "NU" ATANCI CÂND VEDEȚI COPII LA ANAGHIE! ȘI NU NUMAI COPII! ADOLESCENȚI, ADULȚI ȘI PĂRINȚI CARE SUNT BATJOCORIȚI! DACĂ EȘTI COPIL ȘI PĂRINȚII TĂI TE BAT, FĂ PRIMUL PAS SPRE BINE. SPUNE UNUL ADULT DE ÎNCREDERE CE SE ÎNTÂMPLĂ. SĂ NU FACI GREȘEALA SĂ REGREȚI CE AI FĂCUT!