Kapitola 1

19 3 1
                                    

Všichni seděli v kavárně a poslouchali Chandlerův sen.Aby bylo jasno seděl tam Joey,Monica,Chandler a Phoebe.    Mo(Monica) Phe(Phoebe) Chan(Chandler) Ro(Ross) Rach(Rachel)

Chan-Fakt se mi zdálo o tom jak stojím před oltářem!                                                                                           Mo-A viděl si aspoň s kým si tam stál?                                                                                                                          Chan-To právě nevím!                                                                                                                                                         Vtom do kavárny vtrhla holka ve svatebních šatech celá zmoklá a se závojem na hlavě.                     Chan-Ale ne to je znamení.Tím pádem chci i milion dolarů.                                                                               Mo-Ale vždyt to je Rachel Green.Kamarádka ze střední která mě mimochodem nepozvala na svatbu.                                                                                                                                                                                        Phe-Lalalalalala                                                                                                                                                                      Mo-Jsem strašně ráda že je ti to líto Phoebe!Víte,co jdu se jí zeptat.                                                               Zrovna když šla Monica za Rachel přišel do kavárny Ross se smutným výrazem na obličeji.              Joey-Co se stalo prohrál si jeden milion dolarů?                                                                                                       Ro-Mé manželství je v háji.Carol je lesba,takže mě čeká rozvod.Mimochodem není támhleta holka Rachel Green?                                                                                                                                                               Chan-Jo je.Moni ca s ní zrovna řeší proč jí nepozvala na svatbu.

Mezitím mluví Monica s Rachel o tom pro č jí nepozvala.                                                                                     Mo-Co si to právě řekla?                                                                                                                                                     Rach- Já jsem utekla Barrymu od oltáře Monico!                                                                                                     Mo-Co...............

(TAKŽE JÁ JSEM RANY AQ TOHLE JE MÉ DRUHÉ DÍLO PRVNÍ SE JMENUJE LÁSKA PŘIŠLA A DUHÁ KAPITOLA TOHOHLE DÍLA VYJDE DO SOBOTY.TAK ČAU(

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FRIENDSWhere stories live. Discover now