mimpi pt 2

12 2 0
                                    

Adalah satu malam ni aq ikut dengan sape tah.Dia ajak aq dengan sorang perempuan ni.Lepastu dia dok pusing² keretanya.Aq tanyalah dia "kau dah gila ke?".Lepastu dia cakap "te amo" kat perempuan tu.Geleman aq wehh.

Lepastu dia berhenti kat satu rumah ni.Tapi "tempat" yang dia nk tuju tu kena seberang jalan.Perempuan tu dah pergi dulu.Lepastu adanya dia pergi pegang tangan aq.Lepastu aq pon pergi.Lepas kitorang melintas ada lori besar gilaaa nak langgar kitorang.Aq takut gila lepastu sikit je lagi aq dah nak kena langgar.Kaki aq rasa lemah gila masatu.Air mata aq deras keluar.

Ke-2

Aq mimpi yang sama jugak.Kena langgar lori.Masatu aq nak melintas jalan.Ada sama lori nak langgar aq.Tapi jalan tu besar aq x tau nk buat apa.Aq x de idea aq baring je.Lori tu jalan........lepas dia jalan aq bangun banyak gila luka kat kaki aq,siku aq,muka aq.Ngeri.Lepastu kitorang larikan diri
(Attention here.Sebenarnya aq dengan orang lain.Sebaya aq lah)
Lepas sampai rumah ada polis.Dia tanya pasal kitorang .Blablablabla polis tu pon pergi.Aq baliklah.Abang aw tanya kenapa luka&lebam ni.Lepastu aq pon duduk  je

Ke-3

Aq mimpi aq dah x de kat dunia nyata.Aq berada kat dunia lain.Aq akan nampak bintik merah.Banyak.Lepastu aq tanya kat bos yg jaga kat dunia ni.Dia cakap bintik merah tu orang.Dan bos tu kata 'kalau kau sakit,maknanya orang sedang menagis peninggalan kau'
Aq pon dah nak nangis tiba² dada aq sakit gila.Aq nangis.X tahan untuk menampung air jernih yg mengalir di pipi aq.Bos tu peluk aq and dia tarik 'benda tu'.Aq cakaplah terima kasih.






Yg👆 ni macam cerita UDL right?Tapi mimpi, nk buat macam mana kan?😌

Author TalkWhere stories live. Discover now