Probudila jsem se v 5:35. Takže jsem měla hodně času se připravit do školy.
Vstala jsem a šla se obléct. Vzala jsem si na sebe černou mikinu, černé triko a černé ryfle. Pak jsem šla do koupelny se namalovat. Hotovo.
Šla jsem se nasnídat dala jsem si rohlík s marmeládou.Pak sem se podívala na hodiny a bylo 6:15. Tak jsem si už vzala tašku a šla na autobus.
Došla jsem do školy a šla si sednout za Májou. Ještě jsem nedošla k lavici a už přiběhl Petr a vylél na mě celou coca colu.
V tu chvíli došel do třídy Štěpán a hned Petra shodil na roh lavice a roztrhl mu obočí. Potom přišla učitelka a dovedla ho k řediteli kde mu musel vysvětlit, že to udělal aby mě ochránil.Pak se se zvoněním vrátil. ,,To si nemusel" řekla jsem mu a on odpověděl: ,,Ale ano musel".
O další přestávce přišel za Štěpánem Petr a řekl mu aby se se mnou nebavil, že ho pomlouvám atd...
On tomu ale nevěřil.Šla jsem domů zase přes park kde zase čekal Petr s Elis. Petr mi dal pěstí. Hned přiběhl Štěpán a dal mu taky pěstí. Začala jsem brečet a Štěpán mě vzal za ruku a utíkali jsem. Sedla jsem si na lavičku a on si sedl taky a začal mě utěšovat.
,,Petr říkal, že si mně pomlouvala a, že se s tebou nemám bavit".
Já sem mu neodpovídala a stále brečela. Byla docela zima a já měla roztrhanou mikinu tak mi dal svojí a obejmul mě a já ho.
Přišel Petr a řekl: ,,Přece se tu nebudeš objímat s takovou nickou, která tě pomlouvá"
,,To není pravda" řekla jsem.
Drž hubu Kate. A dal Štěpánovi pěstí. Já jsem mu dala takovou facku až mě z toho brněla ruka. A šli jsme domů.Když jsem došla domů tak jsem se podívala na mobil a zjistila jsem, že...
(M:Mája,K:Kate)
M: promiň Kate zítra nejdu do školy
K: proč?
M: jedeme do Prahy
K: aha(Š:Štěpán,K:Kate)
Š: promiň nejdu zítra do školy jsem nemocný
K: ahaRozbrečela jsem se a usla.