İLK TANIŞMA

14 0 2
                                    

Halamın bağırışıyla uyandım.Kim sabahları böyle kalkmak ister ki ...
Saat 8.10 olmuştu hemen okul üniformalarımı giydim. Allah tan dolmuşlar bizim evin önünden kalkıyordu. Dolmuşa bindim. Okulun önüne geldim.Kendi kendime "İŞTE YENİ ÖĞRETİM HAYATIM BAŞLIYOR MERT" dedim kendime. Okulun kapısana doğru ilerledim. Pencerede gölgeler oluşmuştu. Ama dikkatimi vermemeye çalıştım. İçeri girdim. Sınıfıma doğru yürüdüm. Yanımdan gelen giden bana bakıyordu. Doğrusu utanmadım değil.Ama dikkat etmemeye çalıştım. Sınıfa geldiğimde her ağızdan bir ses çıkmaya başladı:
- Koreli mi bu ?
demeye başladılar
-Yok yaa abartmayın sadece yakışıklı biraz o kadar. Gözlerim boş yer arıyordu.içerideki hocaya selam vererek yerime geçtim. Kızlar ve erkeklerin benim hakkımda konuştuklarını biliyordum. Ama belli etmemeye çalıştım. Zil çaldı. İlk teneffüste kantine indim. Kendime bir çikolata aldım. Sınıfa doğru giderken sınıfın kapısının önünde bir yığın kız gruplanmıştı. Görmemezlikten gelip yerime, en arkanın bir önüne, geçtim. 2. Zil çaldı. Ve birtakım kız yanıma geldi benimle sohbet ettiler.Ama hiçbir erkek benimle konuşmuyordu. Çok umursamadım da zaten. 3. Teneffüs zili çaldı. 4 derse girecekken biri kapalı 3 kişi sınıfımın önünden gülerek geçti.
Önce bakmamış gibi yaptım. Daha sonra 4. Teneffüste de aynı şekilde bu 3 lü kahkaha üstüne kahkaha atınca bende durup onlara baktım ve biri beni gördü ve hemen kapalı olanın arkasına geçti. Zil çaldı son derse girdik .Öğleden sonra için okul servislerini kullandım. Servise geldim. Tanıdık baya yüzle karşılaştım. Ama o köşedeki kız dikkatimden kaçmadı.Onu bizim sınıfın önünde görmüştüm. Neyse görmedim gibi yapıp oturdum. Eve geldiğimde mutluydum.okulun ilk sabahı güzel geçmişti. Bu arada eve geldiğimde evde benden başka birilerininde olduğunu gördüm.
Halam bana :
-
Jun -halam bana jun der- bunlar senin akrabaların dedi. Bundan sonra hepiniz burda kalacaksınız .Şaşırmadım değil. Bana benziyorlardı. Tanıştık 3 erkek 1 kız vardı. Ben merhaba dedim. Esmer olan bana başıyla merhaba dercesine eğildi. Kız sadece gülümsedi. Diğer büyüğü bana göz kırptı. Öbürü zaten hep gülüyordu ve bir kahkaha attı.Önce bunlar konuşamıyorlar herhalde Diye düşünmedim değil.
Ama sonraları çok yakın beşli olduk. Kızın adı Yaren' di 10. Sınıfa gidiyordu. Onunla aynı okula giden Yasin di. O da 10. Sınıftı. Hep gülen ise Can dı. O da 10. Sınıftı. Diğeri ise benim yaşımdaydı.ve aynı okuldaydık. Burak dı ismi. Yakışıklıydı diğerlerine göre - AMA BENİM KADAR DEĞİL- şimdi egoistliğin hiç sırası değil.
Oturduk öğle yemeğini yedik.ve servisleri beklemeye başladık. Onların servisleri önce geldi bizimki ise sonra geldi. Ben ilk koltuğa oturdum. Yavaş yavaş servis doluyordu. Benim yanımda kimse oturmuyordu. 5 dk sonra kapı açıldı. VE beklediğim kişi geldi.yanıma oturdu.Ben fark etmedim önce ama sonra kafamı sağa doğru çevirdiğimde onun yüzünü gördüm. O KADAR GÜZELDİ Kİİİ...
okula geldik. Gelir gelmez servisin önü taştı. Kızlar bana çıkma teklifi ediyor ama ben umursamıyordum. Başımı önüme eğip Burakla ilerlemeye devam ettim.
Sınıfın önünde bir yığın kalabalık ben sınıfa girdim. Burak da sınıfına. Derken İlk Ders Bitti...
4. Hafta... günlerden pazartesi yine okula gitme derdi. Offff diye haykırdım. Can:
- hadi sallanma yaa
-hepimiz seni beklemek zorunda değiliz dedi Yaren. Neyse servise bindik. Okulun yolunu tuttuk.

Doğrusu bu yaşıma kadar hiç aşık olmadım. OLMAM DA dedim kendi kendime. Ama hayat işte bazen şaşırta biliyor insanları.

Sınıfa doğru yürüyorduk. O zamanlar okulun kurallarını pek bilmediğim için saçımı joleyle kaldırıyordum- tabi sonraları baya azar işittim idarden-
Dersler nasıl oldu bilmiyorum ama çabucak geçiyordu.Halbuki ortaokulda böyle değildi.

Günlerden 4 Ekim pazartesiydi.
Yine Matematik dersi... neyseki 4. Saatti. Diğer ders eve gidiyorduk. Zil çaldı. Çantamı topluyordum. Herkes bana afiyet olsun dedikçe bi havalanasım geldi.
Yanıma 2 tane kız geldi yanılmıyorsam bunlar okulun ilk günü kapının önünden geçenlerdi . Bana "arkadaşım seninle çıkmak istiyor" dedi kapalı olanı. Şaşırmamıştım. Çünkü bundan önce pek çok teklif aldım buna benzer.
- İlgilenmiyorum dedim. İkisi kolumu tuttu. Beni sarsmaya başladılar. Göz teması kurmamaya dikkat ediyordum- göz teması kurmaktan nefret ederim- Açık olanı :
- N olurrrr arkadaşım seninle konuşmak istiyor. N olurrr N olurrrrrr . Diye bağırıyorlardı. Sınıfın önünden gelen giden bize bakıyordu. Üstelik biraz daha beklersem servisimi kaçıracaktım- ki iyiki beklemişim-
- Tamam Tamam kesin şunu siz lise öğrencisisiniz . Şu hareketlerinizden vazgeçin dedim. İkisi elleriyle çak yaptı. Bem durumu anlamamış gibi görünmeye devam ettim. Neyse kızlar beni okulun bahçesinin arkasındaki yere götürdü ve kapalı olanı :
- Sen burda bekle biz arkadaşımızı çağırıp geliyoruz dedi. Bende mecbur bekledim Biraz da sinirli bir şekilde:
- zahmet olmazsa arkadaşınıza söyleyin çabuk gelsin servisimi kaçıracağım dedim .Evet anlamında başlarını salladılar. Bunu söyledikten 1, 2 dk sonra bir kızın bana doğru yaklaşmakta olduğunu gördüm. Ona bakmamaya çalıştım ve önümü döndüm. Bana iyice yaklaşmıştı neden olduğunu bilmediğim bir sebepten ötürü terlemeye başlamıştım. Sonunda terlemeninde etkisiyle başımı kaldırıp ona bakmaya karar verdim. Kİ tam bu sırada kız omuzlarımdan tutarak yükseldi ve bana hayatımın ilk şokunu ve ilk öpücüğünü verdi. Onun dudakları dudaklarıma öyle bir dokundu ki. Sanki vücudum ateş gibi yanmaya başladı. O kadar masum bir öpücüktü ki. Yaklaşık bi 6, 7 sn boyunca onun dudakları benim dudaklarıma öylece yapışıp kaldı.O anda dudağını dudağımdan çekti. Ve arka bahçenin köşesinde duran arkadaşına doğru hızlı adımlarla ilerledi arkadaşı onun çantasını tutmuştu . Çantasını arkadaşından aldığı gibi hızla yürüdü. Ben olduğum yerde kalakalmıştım. Temas etmekten nefret eden ben ve daha hiç tanımadığım birinin gelip beni dudağımdan öpmesi. O an nasıl sinirlenmiştim anlatamam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN YAŞI YOKTUR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin