Hava soğuktu 9 yalındaydım koşarak okula gidiyordum ki yolumu kesen Hasan ve tayfasıydı 4 kişilik bu grup grubun başkanı Hasan uzun boylu Ali havasından geçilmeyen Kerem ve dövüşün ustası Murat bunlar okulumun ve mahhalemin zorbaları.
Çelmeyle yere düştüm Ali iyi bir çelme takmıştı ki yerde buldum kendimi. Gülerek Hasan beni kaldırdı ve yüzüme ve çelimsiz vücuduma bir yumruk sallayıp yere yıktı haçlığımı alıp uzaklaşırken Eylül koşarak yanıma geldi.kaldırdı ve cwbinden çıkartığı peçeteyle burnuma gelen yumruğun etkisi olana kanı sildi. Eylül okulun en güzel kızıydı eğer böyle bir durum olmasa yüzüme bakmaz.
Bu çocuklardan nefret ediyorum dedi
Bide bana sor dedim
Neyse görüşürüz diyip koşarak gitti. Doğruldum ve okula gittim. Geç kalınca da azar yedim tabi. Sürekli dışlanıyordum. Yemekhanede yüxüm yer yemeği. 4 sene Sonra bi okulu burslu kazandım. Orda da dışlanıyordum. Bir gün on beş kişi beni dövücekken yaklaşık 23 yaşlarıda bi adam 15 ni de dövdü çok şaşırdım onların elinde zincir,sopa vb. Şeyler vardı fakat kaçtılar. Kolunda ejder dövmesi vardı abinin . Takip ettim. Bir kulubeye girdi. Kapıyı tıklattım. Gıcrtılı kapı açıldı
Sen ne arıyorsun bura dedi
Abi senin gibi olmak istiyorum diyince
Git burdan diye bağırdı.
Senin gibi olucam
Sen mi benim gibi olucan
Evet
Gir içeri dediİçeride aşağıya inen bi merdiven vardı ve sesler geliyordu. İnince dövüşen gençler gördüm.
İlk hafta kaçıcaksın dediKüçümserce gülümsedim. 1 ay vazgeçmeden çalıştım. İnanlımaz hızlı öğrendiğimi söylüyorlardı. 6 yıl okuldan sonra hep o kulubeye gittim. 6. Yık okul bitti ve çelimsiz ben gitmişti. İzmire döndüğümde Hasan küçük bir çocuğa yumruk atıcakken yumruğu tutup bir patlatım hasanın feleği döndü bu yılların intikamıydı.
Dudağı patşak bir şekide
Senle görüşücez o...... çocuğu dedi koşarak gitti. Yolda okuldan tanıdığım inek bir kız olan iremi gördüm tipsizlikten ölen kız taş olmuştu. Gözümü alamdım . Tabi ertesi gün bir parti vardı. Ama ne parti kızlar içkiler. Bi kızla tanıştım gamze tabi kaslarımdan hoşlanmış beni önceden yani tıfılken tanıyormuş . Sonra tanıdığımı hatırladım dayak yerken ben kahkaha atıyordu. Sonra odaya geçtik ve öpüşümeye başladık ilk ilişkiye girdiğim kızdı bir defter alıp kızların isim ve numaralarını kaydettim tefterin tüm sayfası 1 ayda defter doldu. Hasan bi 40 kişiyle bana girişti. Tabi dövdüm ama kaşım açılmıştı. Sanki benim kavgalarımı bekleyen kız Eylül geldi kaşıma yara bandı yapıştırdı ve bi an zaman durdu o kıza aşık olduğumu hatırladım ve çıkmaya başladık. Sonra yanağından bile bikere öptüğüm kızdı . Sonra bi güm defteri buldu çok seviyorduk ama . Kayboldu gitti 3 ay Eylül'ü aradım. Yok meğerse benim bi sex canavarı düşündü e öyleydim. Tabi sonra eylül çıka geldi tabi evli bir şekilde sonra o defteri fazla parayla pastırıp ona yolladım. Sonrada iremle evlendim.