Începutul sfârșitului...

22 2 0
                                    

Era prima zi de liceu..de cand asteptam ziua asta? De luni,ani..credeam ca va fi una speciala.Dar,nu,nu a fost sa fie asa..Si asta doar din cauza lui..

• Dimineata totul era perfect..mi-am imbracat fusta si camasa si m-am incaltat cu niste balerini simplii,negrii.Mi-am cheltuit toate economiile dintr-o luna pe astea,dar a meritat. Eram mandra de mine cand,m-am privit in oglinda. Chiar aveam aerul unei boboace..sau asa credeam.
Insa cum momentele in care ma admir in oglinda sunt aproape inexistente si foarte scurte,mama a inceput sa ma strige ca disperata facandu-ma sa injur mai mult ca de obicei. Ea e genul ala punctual si a mai vrut sa si vina cu mine..cica asa au sfatuit-o prietenele ei..*fuck them*.:/
Ma rog..mi-am luat in fuga geanta si am urmat-o in masina..Pe drum n-am vorbit nimic cu ea si ma bucur ca a preferat sa pastreze tacerea..macar atat putea face!
Cand am ajuns in fata liceului am respirat adanc si am pasit -cu dreptul,cum se spune- pe portile de care o sa ma plictisesc in 4 ani. I-am zambit paznicului,iar el mi-a intors zambetul.
Cum era si logic,mama era la un metru in spatele meu si nu ma scapa din ochi.
-Jane,eu o vad pe Alice,poate e si Kim cu ea..
Kim e fosta mea colega pe care o urasc din prima clipa cand am vazut-o. Pacat ca e la acelasi liceu cu mine..Ei binee,macar am scapat de calvarul de a o avea  colega de clasa.. Si chiar vorbesc serios. Kim e cea mai insuportabila persoana pe care o cunosc..iar mama e prietena cu maica-sa.:|
-Da,mama..Mai bine merg sa-mi caut noii colegi.Ne vedem acasa..Paaa.
Si am si fugiit..nu de altceva dar poate ii venea vreo idee mamei si chiar nu aveam nevoie de asta.
Ma indrept spre locul unde erau mai multi baieti si fete si le caut cu privirea pe Ely si Niki..Ele sunt noile colege cu care am vorbit mult vara asta si cu care ma inteleg de minune. Si da..le-am gasit intr-un grup format din mai multi printre care se aflau si unii dintre ceilalti fosti colegi ai mei.Am alergat spre ele.. Eram atat de fericita sa le vad..Ne-am imbratisat si i-am salutat pe ceilalti..
-Feteloor,dar "bunaciunea" de Dany unde e? L-a papat ursul?
Fetele au ras la gluma mea,mai ales ca noi am facut impreuna multe remarci negative asupra acestui Dany,care era mult prea fitos si madru de el.
In sfarsit ne-am gasit si grupul clasei mele si am inceput sa vorbim diverse..Dar era ceva ciudat.. Un tip din grup,care trebuia sa fie..Jake..era splendid..Tipul perfect..Insa nu se poate..Jake era mai degraba celmaiuratdintrepamanteni..cel putin in poze..
Se pare ca am ramas cam fixata pe el,caci Ely imi trece mana prin fata ochilor si ma trezeste din "hipnoza" .
-D..da! Aici sunt!
-In lumea poneilor si a papusilor Barbie,daa. Ce ai?! Daca nu te-as cunoaste mai bine,as spune ca te-ai indragostit de Jake..Stiu..e supeer bun..si noi ne-am mirat darr..mai asteapta. Poate are vreo masca,ceva..
Incepem sa radem toate dar atentia ne este atrasa de scartaitul microfonului ce anunta inceperea chestiilor acelea plictisitoare pe care le spune directorul la inceputul fiecarul an..
"-Dragi profesori,elevi si parinti,ne-am adunat astazi aici pentru a "sarbatorii" inceperea anului scolar. As vrea sa..blaBlabla.."
Nici nu ma interesa ce zicea ala acolo..Gandul meu era la ..Jake?! Mda..asa se pare! Presimt ca o sa am un an interesant..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 28, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Changes makes meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum