Kiedyś byłam kimś. Teraz czuje się jak nikt. Spróbuj zgadnąć dlaczego. Moja dusza jest ciemna. Czerń pochłania moje serce. Już nie czuje bólu. Nie czuje strachu, ale nadal czegoś mi brakuje. Nie jest to żadna sprawa materialna. Serce mi pęka z powodu obojętności oraz fałszywego zachowania ludzi. Znów ten sam sen. Widzę uśmiechającego się chłopaka. Jest on brunetem ma on piękny uśmiech. Dołeczki w policzkach, piękne pełne zadbane usta. Wydaje się jakby był idealny. To nieprawda na świecie nie ma osoby idealnej. Szczególną uwagę zwróciłam na jego oczy. Piękne niebieskie jak ocean. Zawsze mi się to śni po kłótni z rodzicami. Zastanawiałam się tyle nad tym dlaczego akurat ktoś taki mi się śni. Patrząc na to z innej perspektywy jest to dziwne ale także interesujące. Gdy wychodzę z moimi przyjaciółmi na miasto często rozglądam się za tymi niebieskimi oczami. Wiem. Tyle ludzi na świecie posiada niebieskie oczy, ale te są inne. Wyjątkowe. Widzę w nich zranionego człowieka który zmaga się z licznymi problemami, ale stara się walczyć.

Mam na imię Rose. Mam siedemnaście lat. Czarne już dawno pozbawione blasku włosy sięgają mi do łopatek, zielone oczy nie posiadają tych samych iskierek co wcześniej. Opowiem wam moją historię.

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

''Twoje Niebieskie Oczy,,Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz