1 skyrius

85 4 1
                                    

-Haley, nusileisk valgyt,-buvo pirmi žodžiai kuriuos išgirdau šįryt.

Šiandien yra pirmoji mokyklos diena po vasaros atostogų. Pasižiūrėjau į stalinį laikrodį, jau po 7:35. Greitai išlipau iš lovos, pasileidau susivėlusį plaukų gužulą ant galvos ir nusileidau laiptais žemyn. Ant stalo aušo mamos kepti blynai. 

-Jeigu tu taip skubėsi, Maikas pavėluos į mokyklą.-Tik nusileidus žemyn mama apibėrė pretenzijomis.

Nieko neatsakiau, nusišypsojau savo broliukui, pasiėmiau kelis blynus ir grįžau atgal į viršų. Mano paskutiniai metai mokykloje, reikia juos padaryti išskirtiniais.... tik galbūt ne šiandien. Į susiruošimą daug eforto nedėjau, vistiek nelabai kam svarbu ir nėra prieš ką pasirodyti. Kelios minutės iki 8:00 gavau žinutę nuo Candice, vienos mano artimiausių draugių 'būsiu už 5min, pirma diena, galima vėluoti ;)'. Nusileidau žemyn, Maikas jau laukė prie durų.

-Mus paims Candice, truputuką vėluosim.

Jo atsakymą pertraukė ilgas mašinos pypsėjimas ir atsisveikinę su mama nupėdinom link mašinos.

                                                                      *MOKYKLOJE*

Pirma pamoka buvo anglų, pas panelę Stevens. Ji viena ramiausių mokytojų, tai nebuvo kur skubėti. Vėluodamos 10min. įsirovėme į klasę giliai kvėpuodamos, kad atrodytų jog bent kažkiek skubėjome. Peržvelgiau klasę, nebuvo naujų veidų, bet gale mosikavo laimingų draugų rankos. Sėdėjau su senu geru draugu Džo, pasikalbėjome apie viską ką tik įmanoma, o nuskambėjus skambučiui išlėkiau  į koridorių pasimatyti su draugėmis ir visos apsikabinome. Mes su Candice nematėme Becky nuo vasaros pradžios, neskaitant beveik kasdieniniu susiskambinimų messengerį. Mūsų trijulė neišskiriama nuo pradinių klasių, labai gera būti vėl drauge.

-Jau sklinda kalbos, kad mokykloje daug naujų gražuoliukų, vieną net pati mačiau. Atrodo lyg princas iš filmų, puikiai tau tiks,- pažiūrėjo Becky į mane ir mirktelėjo.

-Šiuo klausimu nelabai noriu skubėti.- Nusiminusi atsakiau.

-Pamiršk tą Jakobą, jau praėjo 2 mėnesiai,- nepasidavė Becky.

-Palik ją ramybėje, kai pamatys kas šiais metais  vaikšto po mokyklos stogu, greit persigalvos,- juokais pasakė Candice ir visos besijuokdamos nuėjome link savų spintelių.

Pradėjau dėtis daiktus, ir išgirdau kaip kažkam nesiseka su spyna. Uždariau spintelę, pasisukau į kairę pažiūrėti kas vyksta ir už kelių centimetrų nuo manęs į mane buvo įsmeigtos dvi žalios akys. Sutrikau, jis buvo gražesnis už bet kokį filmo aktorių, jo žandikaulis buvo aštrus ir status, o plaukai tamsūs ir garbanoti. Nelabai žinojau ką besakyti, bet ačiū dievui pirmas prakalbo jis.

-Atrodo lyg tave sutrikdžiau.

-Mmm, nee... išgirdau jog nesiseka su spintele, pamaniau gal padėsiu,- nervingai pasitaisiau ant akių užkritusia plaukų sruogą, tiesiog trypiau vietoje.

-Nemanau jog aš tas kuriam reiktų pagalbos,- jis atidarė spintelę ir nusišypsojo iš pasitenkinimo.

-Oooo, susimaišiau, atsiprašau,- nusisukau, visa išraudusi, jau buvau beeinanti link klases, bet mane švelniai pagriebė ranka, šalta, kieta kaip akmuo ranka. 

-Aš Jaksonas,- apsisukau, jo veidas buvo arčiau nei tikėjausi, širdis pradėjo labai greitai plakti ir jis vėl pasitenkinamai nusišypsojo.

-Aššš Hailey.- Visiškai neturėjau ką pasakyti, tiesiog buvau labai sutrikusi, kad jis dar vis su manimi kalba, po to kai pasirodžiau visiška nevykėlė.

-Manau mes abu einame į biologiją.

-Jeigu ir taip, mums reiktų paskubėti, tuoj prasidės pamoka.- Nenorėjau pasirodyti labai nustebinta, tai tiesiog vaidinau jog manęs jis netrikdo.

Į klasę įėjome patylomis, tik mačiau Beckes ir Candice nustebusius veidus. Atsisėdau trečiame suole viena, bet tada mokytojas pasakė, kad bus projektinis darbas ir liepė susiskirstyti poromis. Mudu su Jaksonu buvome vieninteliai kurie sėdėjo vieni, tai jis perėjo į mano suolą.

-Sveiki vaikai, malonu jus matyt po ilgų atostogų. Paskutinieji metai, pradėkime darbus nuo pirmos dienos. Darysite savaitės projektą apie ekologišką gyvenseną,- ir per klasę nuaidėjo atodūsių audra.-Bet jums nereikės eiti į 4 pamokas, o tik į dvi ir šiandien bėkite valgyti ankščiau,- visi pradėjo dėkoti mokytojui ir greitai išbėgo į valgyklą.

Jau ėjau link draugių, bet Jaksonas mane vėl švelniai sugriebė už dilbio ir atsisukau į jį.

-Kadangi mes pora, norėčiau tavo numerio, kad galėčiau susisiekti dėl projekto,- pabrėžė paskutinius žodžius ir mirktelėjo jis man.

Aš tik pavarčiau akis ir paprašiau, kad duotų savo telefoną. Suvedžiau jam numerį, jis tik pergalingai nusišypsojo ir nuėjo link kažkokios nematytos blondinės kuri  šnabždėjosi su vaikinuku ir kreivai nužiūrinėjo  mus. Bet tada atėjo Becky su Candice ir nutraukė mano žvilgsnį. Nieko nesakė kol nenuėjome į valgykla ir pasiėmusios pietus priėjome prie stalo. 

-Ar tu rimtaiiiiiii?-Suspigo Becky su milžiniška šypsena veide.

-Dieve brangus, ramiau, mes tik darome projektinį darbą kartu, nieko čia tokio,- nors pati žinojau, kad čia labai tokio.-Ar čia tas pats gražuoliukas apie kurį kalbėjai?

-Tiesa pasakius, yra dar vienas, nors gal ir ne vienas,-ji bedė pirštą tarp manes ir Candice. Mes apsisukome ir pamatėme penkis tobulai atrodančius žmones, jie sėdosi prie stalo, bet be jokio maisto. Ta blondinė ir vaikinukas pas kuriuos nuėjo Jaksonas ir brunetė su dviem juodaplaukiais vaikinais. -Bet tas apie kurį kalbėjau sėdi ten, vienas.

Permečiau akis per tą vieniša vaikinuką, mūsų žvilgsniai susikirto, buvo labai ilgas nejaukus kontaktas. Jis buvo labai seksualus, apsirenges kaip koks nors metalo grupės gitaristas, ilgesniais juodais susitaršiusiais plaukais. Skaitė knygą, tiksliai nemačiau kokią. Nenorėjau pasirodyti nemandagi, tad nusisukau.

-Nuo kada mūsų mokykla yra modelių karalystė?- Lyg įsižeidusi pasake Candice.

-Ką galiu pasakyti, kad visom po vieną tikrai užteks,- pasakiau ir toliau valgėme. 

Matėsi, kad jie kažkuo išskirtiniai, bet galbūt tokį įvaizdį padaro tik jų grožis ir tobulumas.

Taip ir praėjo diena, daugiau nei vieno iš jų mokykloje nesutikau. Grįžus namo pavalgiau, nuėjau į vonią, padariau namų darbus ir jau norėjau paskambinti Candice ir Becky, bet tada gavau žinutę nuo Jaksono...



...........................................................................................

Palikite nuomonę ką manote, ką galėčiau pagerinti :)




Vampire Me (Lithuanian)Where stories live. Discover now