Nākamas dienas rīts. Es piecelos un aizgāju uz dušu. Pēc dušas es aizgāju uz istabu un uzvilku skaistas drēbes.
Un nogāju lejā un izdzēru jogurtu un devos ceļā uz skolu ar motociklu .
Nonākot skolā, es uzreiz devos pie sava skapīša un mani tur gaidija RM, bet viņa īstais vārds ir Kim Namjoon un viņš ir man draugs jau 2 gadus.
Mēs viens otru pasveicājam un dēvāmies abi uz klasi tā, lai nenokavētu stundu. Kad mēs iegājam klasē, tad visi skaitījās uz mums, jo neviens vēljoprojām neko nezināja kadas mums ir attiecības.
Tad ienaca skolotāja un lika visiem apsēsties, un man bija jāsēž Jiminam blakus, jo tā bija vienīga brīvā vieta. Bet pēctam skolotāja lika man piecelties, lai es varētu sevi ipazīstināt.
Es piecēlos un sevi iepazīstināju visas klases priekša. Pēc savas iepazīstinašanās skolotāja lika man apsēsties savā vietā un mēs
sākām stundu. Pēc tam stunda beidzās un gājām uz nākamo stundu. Un nākamā stunda bija viena no manām mīļākajām stundām, zīmēšana jeb māksla.
Zīmēšanā es sedeju blakus RM.
Un pēctam pēc zīmēšanas bija citas stundas, kuras man nepatīk.
Pēc tam pēc stundām bija garais pusdienu starpbrīdis un es sēdēju ēdnīcā ar RM, tāpat kā sēdēju ar viņu tajās stundās, kas man nepatīk. Paēdām un tad bastojām pēdējās trīs stundas.
Mēs aizbraucām līdz jūrai ar manu motociklu un gājām pastaigāties ierastajās, garajās pastaigās. Pienāca vakars, aizvedu viņu uz viņa māju un braucu pēctam pati uz savu dzīvokli. Iegāju dzīvoklī, uztaisīju sev paēst, pēctam paēdu un gāju nomazgāties, izpildiju mājas darbus un noskatījos divas drāmas sērijas, un gāju gulēt, lai varētu labi piecelties agri no rīta augšā.