Identyfikator podmiotu: scp-delta-b
Klasa podmiotu: Thaumiel
Specjalne czynności przechowawczę:
Scp-delta-b zamieszkuje placówek Ω⁴ w Karpatach ma prawo prosić o cokolwiek zechce i nikt nie ma prawa odmówić niesubordynacja oznacza terminacje.Opis: scp-delta-b to chłopak w wieku 16 lat, ubrany w czarną bluzę z kapturem i maskę dlatego nikt nigdy nie widział jego twarzy mimo swojego wieku jest bardzo dojrzały i wyrozumiały. Nie lubi określania go jako SCP preferuję imię spe co z łaciny znaczy "nadzieja" imię to pasuje idealnie gdyż jest on manipulatorem rzeczywistości potrafi naprawić świata w przypadku scenariuszy końca świata co udowodnił wielokrotnie w aktach jest zapisane że zrobił to co najmniej 56 razy. Jest odporny na wszystkie możliwe manipulację rzeczywistości nie jednokrotnie ćwiczył z najlepszymi MFO do spraw manipulatorów rzeczywistości. Często również pomaga w zabezpieczaniu wysoce niebezpiecznych SCP klasy keter, apollyon oraz zneutralizowania kilku SCP klasy archon co było według niego najbardziej irytujące.
Dodatek 5-a
Spis próśb scp-delta-b:- używanie imienia "spe"
- podłączenie internetu
- często prosi o chipsy ziemniaczane o smaku paprykowym
- wygodniejsze łóżko
- uczęszczanie do szkoły
- nie wzywanie go do spraw które on nazywa "na tyle łatwe że sobie poradzicie"
- nie proszenie go "usuwanie" klasy D
- możliwość posiadania komórki
- ćwiczenia z:
–MFO
–manipulatorami rzeczywistości
–kilkoma keterami- prosił również o nie zapisywani rozmów przeprowadzanych z nim