b i r

84 11 3
                                    

Dünya üzerinde en zor şeyler listesi yapmam gerekirse  listenin başlarına olmazsa olmazımız erken kalkmayı koyardım, onu gece erken yatmak kovalardı, maçı ise elbette Min şirketinde Min Yoongi'nin çalışanı olmak kazanırdı.

Ona ve mükemmel fiziğine aşık olmasaydım eğer katlanabileceğim bir yer değildi. Çalışmadan bile rahatça yaşayabilecek kadar paraya zaten sahiptim. Ancak sahip olmak istediğim şeyler para ve güzel bir evle sınırlı değildi.

Yataktan kalkmak için kendimle verdiğim savaşta galip geldim ve bu soğuk kış gününde sırf onu görmek için gittiğim şirkette beni bir türlü görmeyen Min Yoongi'ye lanet ettim.

Tabi bu durum şirkete adım atıp aynı asansörde karşılaşmamıza kadar sürdü . Kıvrımlı kalçası, eşsiz beyaz teni, tatlı küçük burnu, hafif dolgun ve yumuşacık görünen gül kurusu dudakları, üzerine tam oturan jilet gibi takımı ve daha sayamadığım birsürü mükemmel özelliğiyle karşımda tanrı gibi duran adama nasıl olurda lanet okuyabilirdim...

Onu ortalama 30 saniyeden fazla incelediğimde işim genelde erkekler tuvaletinde nihayet buluyordu. Alışıktım. Elimi yıkarken duyduğum şeyler ise bugün evrenin bana, "Nasıl da yıllar boyu kıçımla güldüm biraz yüzüne bakma vaktim geldi." deme şekliydi sanırım. Ellerimi kurulama işini uzatabildiğim kadar uzatmış konuşulanlara kulak kabartmıştım.

"Bay Min'in kişisel asistanı hamile olduğu için işi bırakmış. Yerine buradaki en verimli çalışanın geçmesini uygun görmüşler. Bakalım kim hayallerine kavuşacak." Elbette ben kavuşacaktım. Sırf gözüne girebilmek için yaptığım sayısız sunum ve proje meyvesini bugün verecekti.

Min Yoongi'yi ayarlama çabalarım her defasında hüzünle sonuçlanırken, aklıma daha önce denemediğim bir fikrin gelmesi tahminimce bu günü mutlu bitirmeme sebep olabilirdi. Islık çalarak bizim bulunduğumuz departmana geldiğimde mesai saatinin başlamamış olmasıyla sevinerek telefonumu çıkarmış, anonim bir hesap açmıştım.İçimde tuttuklarımı dışarıya vurma vaktim gelmişti.

| Selamm, biz geldik; ah evet yanlış okumadınız biz: ' whymeri , purgstall vee honeyfroy !!
Umarım bu ficte de bizi bolca desteklersiniz.. |

yoonkook'la kalın..❤️

obsessively || yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin