"kau tak patut sekolah kat sini lah budak malang"
Baju aku dikoyak-koyak oleh Irene. Badan aku mula terdedah. Kawan Irene memegang kayu besbol. Aku semakin takut....aku memeluk kaki aku..kayu besbol dihayunkan...."Argh..huh...huh..huh.."
Aku memegang kepala aku..sakit..itu yg aku rasa sekarang.
"Nara.."panggil ommaku.
Mataku mula berkaca.
"Park Nara ...waeyo ..kamu masih teringatkan kejadian tu lagi ke?"tanya ommaku lembut.
"Takut...Nara takut... Macam mana Nara kena buli lagi omma"kata aku..omma aku menuju ke katil aku...Dia memeluk aku smbil menggosok kan belakang aku.
"Dah2..omma jamin yg kamu akan selamat...kamu kena kuat nae."omma aku melepaskan pelukan dan mrrenungku.
Aku mengangguk perlahan.
"Dah pergi mandi nae..omma nk turun dulu"aku menganggukkan kepala aku dan mengambil tuala aku lalu masuk ke dlm bathroom.Skip
Aku berjalan masuk ke dalam sekolah baruku. Blazer yg senget aku betulkan. Aku memandang sekolah ini dengan harapan tiada lagi manusia spesies Irene.
Tanpa aku sedar....nyaris aku dilanggar oleh superbike yg memasuki perkarangan sekolah . Dia memberhentikan motor di hadapan aku.
"Lain kali ...jalan tengok depan.."walupon dia tidak membuka helmetnya..tapi aku dpt dengar suara dia dengan jelas.
Aku hanya mengangguk dan teruskan perjalanan ku. Aku tidak perasan bahawa ramai pelajar mengerumuni lelaki tadi.Skip
Selepas tahu nama kelas aku...aku ke kelas ku...walupon mengambil masa 15 minit...lebih kuranglah....besar sekolah ni boleh buat pagar sesat.
Baru aku sedar haus pula aku rasa... Tapi aku nk cepat...aku berjalan dan aku ternampak sekumpulan lelaki. Kau rasa lebih baik aku pi tanya kot.
"Sorry..maaf menggangu...boleh tanya..kelas 5 Dinamic kat mana?"
Slah seorang daripadanya tunjukkan dekat satu lorong.
Aku menundukkan sedikit kepala aku dan mengucapkan terima kasih.
Masa aku nk pergi aku rase ada orang tarik beg aku.
Aku pusing ke belakang dan jeling.
Dia menunjukkan tapak tangan nya dekat aku.aku memandang dia dengan muka
berkerut.
"Jom aku hantar"kata dia tapi bunyi macam agak dingin .aku menjeling nametag nya
"Sokay lah Park Jimin....SY boleh pergi sendiri"aku menolak dengan baik.
Kelihatan muka kenkawan dia mcm terkejut.
Aku bow dn teruskan berjalan.
"Ceh sombong"kata Jimin dan hanya didengari oleh kenkawan dia sahaja.Skip
"Aneyong"aku tunduk 90 darjah.
Ramai pelajar yg memandang aku .
"Nama saya Park Nara"kata aku lagi.
"Ok ...u boleh duduk dekat table YG tepi tingkat tu ok"kata teacher.....soyoung.
Aku senyum dan angguk.
"Hai Nara"tegur seorang perempuan yg duduk dekat depan aku. Aku tersenyum.First DAY masuk sekolah dah ada kawan . "Aku Naeyong"kata nya smbil memusingkan badannya ke arah aku.
"Miss Naeyong....pay attention please"kata teacher Soyoung smbil merenung ke arah teacher ."sorry teacher "kata Naeyong.
Kelas berjalan dengan biasa.Srett
Aku memandang ke luar... Macam pernah nampak...but bila?
"Jimin...Jungkook...Taehyung...owhhh korang semua datang sekolah hari ni"kata
teacher smbil memandang ke arah 7
Classmate aku...maybe sambil bercekak pinggang .
Diorang cuma masuk dengan rileks jer. OGOSH.....kena jauhkan diri ni....sah budak nakal.Aku teruskan perhatian aku ke whiteboard. Aku rasa kerusi sebelah aku ditarik...ok....aku ingat dah diaorang sape. Park Jimin budak tadi..
"Nama kau pe?" Tanya Jimin smbil menghadap aku...ok ni sheram.
"Nara"balas aku sepatah sambil tengok whiteboard. Aku boleh rasa kot aura dia tenung aku.
"Mr.Park Jimin....I know YG sekolah ni dibangunkan guna duit bapa awk...but as a teacher at this school....you and your gangs should respect kat kami as your teacher.....got?"kata teacher....kendengaran macm punchline gak lah.... Dan kenkawan Si Jimin tengok Teacher macm NK makan.
Dan aku terdengar Jimin mendengus kasar.
Nk senyum tapi takut.