Bir grup lise öğrencisi okuldan atılmışlardır.Ve kendilerine gidecek başka bir okul arıyorlar.O civarda gidecekleri başka okul yoktur.Bu yüzden başka bir şehre giderler.
Bu eyalette sadece bir okul vardır.O da eyaletin en son kısmındadır.Hepsi mecbur oraya kaydolurlar.Hep birlikte bir ev tutarlar.
Okulun ilk günü gelir herkes güzel bir şekilde giyinip okulun yolunu tutarlar.
Okulun biçimini gördüğünde çok şaşırırlar fakat gitmekten başka çareleri yoktur.
Okulun kapısından girdiklerinde her sınıfa iki kişi girecek şekilde dizimeleri gerekir fakat hepsi 12-D sınıfına girerler.Sonra bunları gören öğretmen çok sinirlenir ve herkesi karışık ayırır.
SINIF AYRIMI:
Berfin-Yağız
Cemre-Berke
Yaren-Batu
Ceren-Kürşat
Azra-Samet
Merve-Rüzgar12-A:
Berfin:İmdaaaaat!
Yağız:Boşuna bağırma kanka eyaletin sonundayız bizi kimse duymaz.
B:Biz burada ölürüzz!Ve aniden içeri Pennywise(katil paylanço)girer.
Berfin ve Yağız korkudan birbirlerine sarılırlar ve;
B:kanka hakkını helal et çünkü buradan kurtulmanın yolu yok gibi gözüküyor.
Y:helal olsun kanka ama buradan kurtulmanın yolu var.
B:nasıl ya
Y:bak şuraya orada bizim geçebileceğimiz ama Pennywiseın geçemeyeceği bir yer.
O zaman girelim
Önce Yağız sonra Berfin girer.
Berfin tam girerken Pennywise onu bacağından tutarak çekmeye başlar.Berfin'in bacağı yaralanır.
Yağız berfini tutup çeker ve orada sığınırlar.
Berfin akıllı saatinden Cemreyi arar ve onların da Chuckyden kaçtıklarını öğrenir ve sonra diğerlerinin de iyi olduğunu öğrenir.Tek yaralı Berfindir.Sonra Berfin bacağına ceketini sarar.Y:kanka iyi misin?
B: iyiyim kanka
B:kanka biz buradan nasıl çıkıcaz?
Y:Bugün burada konaklayalım pennywise gidince çıkarız
B:tamamPennywise onlara tuzak kurar ve kapıyı açıp geri kapatır.Berfin ile Yağız da dışarı çıkarlar ve tuzağa yakalanırlar.Pennywise onları bağlar ve okulun çatısına çıkarır.Onları aşağı sarkıtır.
B:kanka sela okuyacak mısın ben mi okuyayım?
Y:ben okurumVe sela okumaya başlar
"Essalaa tü vessselaaaaa.."Tam okumaya başladığı sırada Pennywise Berfin'in üstüne doğru gelir ve onu yemeye çalışırken Berfin çırpınır ve aşağıdan gelen bir bıçak Berfin'in elini ve ipi keser ve Berfin aşağı düşmeye başlar.O düşerken Yağız ipten kurtulur ve o da aşağı atlar.Pennywise'ın başı döner ve aşağı atlamaya gücü yetmez.
Berfin hızlıca aşağı doğru düşer ama okul çook yüksek olduğu için aşağıdakileri göremez ve midesi bulanır.Yağız ona yetişir ve onu belimden tutar.Berfin de onu tutar ve aralarında küçük bir konuşma geçer.
B:Aşağı nasıl inicez?
Y: Öldürmeyen Allah öldürmez.