/ V této části se mohou nacházet lehké spojlery. Jinak si užijte čtení tohoto příběhu ( liší se od ostatních)./
Jednoho dne do Vallhaly přišel nový Einherj. Skončil v patře devatenáct. Nováček požádal Magnuse, Alex a Sam, aby mu pomohli zapadnout mezi ostatní padlé válečníky.
Staly se z nich přátelé a povídali si různé příběhy a události co se jim stali. Jednou se nováček zeptal na ,,tu bájnou medovinu". Magnus o tom docela nerad mluvil, ale nový Einherj se nedal odbýt.
Bohužel se dostal i k tomu jak vznikla básnická medovina. Tu část nesnášel, když dopověděl původ, odešel do svého pokoje. Nastoupil do výtahu a jel do svého patra a vystoupil. Magnus měl nepříjemný pocit že je někdo za ním.
Ohlédl se. Stála tam žena v bílém. Pod kapucí byla vidět vyzáblá tvář a prázdný výraz. Po tvářích jí stékaly krvavé slzy. Magnusovi chvíli trvalo než ji poznal. Byla to Sigyn.
Nemohl uvěřit vlastním očím. Jak to že byla tady a né v podzemí držící misku nad Lokiho obličejem? Chtěl přivolat Jacka, ale nemohl se z nějakého neznámého důvodu pohnout.
,, Na všechny se jednou dostane." Uslyší chraplavý a tichý hlas. Magnus se chvíli rozhlíží kdo to řekl, ale i tak se mu nechtělo uvěřit že to řekla Sigyn.
Najednou však na místě, kde před chvílí stála Sigyn nebylo ani smítko.
V tu chvíli si Magnus uvědomil jednu věc, a to že i Sigyn někde z hloubi duše si přeje pomstu za její dva syny.
ČTEŠ
Magnus Chase
FantasyTohle jsou vtipy/vtipné scénky na Magnus Chase nebo scény z knihy, to co nechápu .