6

36 7 0
                                    

Kringggggg!!!!!!

Ehmmm!!!dah pagi ke.Uhuk ngantuk nya."kata minhae sambil bangun dari katil.Tapi yang mengejutkan adalah baru kol 3.Pffttt!!!pekah sapa yang cepatkan alarm ni.haih

Sambung tido lah"katanya menyelimutkan kembali selimut.

Minhae!!! Bangun...tolong omma buat kuih.Omma nak jual ni nanti mana nak dapat duit.Lusa nak pi china."kata omma minhae yang mengetuk pintu macam nak tercabut pintu.

Haih!!!pekah....cam mengarut je suh pagi pagi buat kuih nak jual.Aneh puan jung ni ada syarikat besar besar pon still nak lagi jual kuih.Rajin!!!omma sapa ni?

Hish!!!omma tak mo arr pe ni pagi-pagi ni."kata si minhae..

Eh anak dara ni jangan sampai omma masuk kalau tak---

Ok-ok nak mandi ni."katanya bergegas ke bilik air.Takut kalau omma masuk bilik.sejarah lama berulang kembali....

(Haha nak tau!!!!tak perlu kot.Author pon tak amik tahu😂)

******

6:00a.m

Tang tung tang tung(?)

Bangun!!!!sahur--eh..Bangun dah pagi dah korang nak membuta sampai tengahari ke."seokjin mengetuk kuali pink nya dengan senduk untuk bangun kan diorang berenam(hoseok dan sera dah bangun)

Harini diorang tido dorm>3

Hyung bisinggg!!!."jerit kookie.

Hoi,biskut lemau bangun."jerit si jin

H

yung jangan lah kacau"kata jimin pula.

Eyyy geramnya dengan nam taetan-taetan ni."gumamnya....orang dah ketuk guna kuali pon tak bangun lagi..

Takpe jin oppa biar sera yang kejutkan...Ehem ehem.Habang-habangtan sekalian bangun dah pagi....."jerit sera.Nak kata jerit tak jerit kot...

Ouh dah pagi ehhh!!!!okekayo."jawapnya serentak.Mak aihhh???dah tak ngantuk dah emmm.....

Skip//sarapan//

Nanti hope nak kuar jap jalan jalan."kata hoseok pada yang lain.Abistu sera camne??."tanya sera

Emm!!!alaa lepak sini dulu lah ehhh..Sokay tak pape pon oppa percaya member oppa ni."jawap hoseok..

Emm thanks hyung sebab percaya."jawap maknae line.

Takpe jin ada kalau diorang buat hal kuali sentiasa ada."jawap jin.Bangga betul dengan kuali baru dia....

Hoseok tersenyum dan yang lain be like...




Tbc>3

Smile ||Jhope||Where stories live. Discover now