Sziasztok!Aki nem tudná a nevem:Adryn, de inkább szólítsatok Adri-nak.14 éves leányzó vagyok aki inkább visszahúzódó, de mégis kedves lány.Ha valaki elkezd velem beszélgetni akkor nagyon jól kitudunk jönni...na mindegy ez nem is lényeges.Szeretek olvasni,wattpadozni.Nem vagyok átlagos lány.Én még a fűszálba is megtudok botlani.Na ennyit magamról, bele is kezdek a sztorikába:Ugye mint minden normális,vagy nem normális ember reggel amikor iskolába kéne menni inkább visszamegy aludni de aztán rájön hogy azért mégis kell érettségi.
Ébresztő:(piiip,piiip,
Adryn:Hjajj ne..még 5 perc kérlek..
Adryn anyuja:Légyszi készülj el 10 perc múlva, mert ha nem akkor el fogsz késni...
Adryn magàba:Hhh..Jólvan.Miimi?Már fél nyolc?Eezz..hogy?Mindegy is gyors bepakoltam Hétfőre és felvettem pulcsit, és egy kicsit szakadt farmert és indultam is lefele a lépcsőn, de mivel én lennék a legszerencsétlenebb ember ezért miközben fél vállamon van a táska megcsúszok az egyik lépcsőfokba..és konkrétan gurulok lefele.Sikeresen törés mentesen leértem, közben 5-6 perc el is telt ezért gyors elmentem fogat mosni amivel hamar készlettem,még az előszobába felvettem a cipőt és elindultam a kocsi felé..de még a macskámat is elakartam magammal hozni (mert miért ne?)de persze aztán nem hoztam magammal.Elindultunk..gyorsan be is értem a suliba.Nyelvtan volt az első óránk ezért beültem az első padsorba, mert ide ültettek.A Padtársam valami angol felkészítőről beszélt..azt se tudtam hol vagyok.Mindegy is elteltek nagy nehezen az órák.És persze napközis voltam ezért felmentem a terembe, és leültem az első padsorba (meginthh..)
To be continue...
(Kommentbe várom az ötleteket mi történhetett ezután)
Remélem tetszett ez a rész, és bocsi hogy egy kicsit rövid lett
YOU ARE READING
Az én kis életem
FantasyHellóka..Belóka.Kedves idetévedt olvasó, ez a kis könyv az én szerencsétlen, de mégis egész jó életemről fog szólni.