Preview

37 1 2
                                    

Surprise I initially was gonna leave this at 3 books. However Danganronpa Ultra Despair Girls doesn't get much attention to. Everyone focuses on the big three. So here comes a fourth danganronpa book. This is themed kinda like ultra despair girls but of course my own twists here and there.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

It shows a city overrun by monobeasts.

Raef narr: "ɬɧɛ ʝơც ơʄ ɬɧɛ ʂơƈıɛɬყ ıʂ ɬơ ʄıɠɧɬ ąɠąıŋʂɬ ɛ۷ıƖ". " ąƖῳąყʂ ɧąɖ ცɛɛŋ ąŋɖ ῳıƖƖ ცɛ".

A mysterious individual is seen kidnapping Darko.

" ცųɬ... ῳɧąɬ ῳɛ ɖıɖŋ'ɬ ƈơųŋɬ ơŋ... ῳąʂ ʂơɱɛơŋɛ ɬųrŋıŋɠ ɬɧɛ ƈıɬყ ıŋɬơ ɬɧɛır ℘ɛrʂơŋąƖ ℘Ɩąყɠrơųŋɖ ".

Natemare and madpat are seen on the run being hunted.

" ʂơɱɛơŋɛ ɧąʂ ɬąƙɛŋ ơŋɛ ơʄ ơųr ცɛʂɬ ąʂʂɛɬʂ ąŋɖ ɬųrŋɛɖ ɧıɱ ıŋɬơ ą rɛɱɛŋɛŋɬ ơʄ ɬɛąɱ ɖɛʂ℘ąır ".

Adrigal, Dragoness and Baron obsidian were slipping into this other building.

" ცųɬ... ɬɧɛ ʂơƈıɛɬყ ıʂ ơ℘ɛŋ.... ۷ųƖŋɛrąცƖɛ... ąŋɖ ῳɛ'rɛ ცɛıŋɠ ɧųŋɬɛɖ... Ɩıƙɛ ąŋıɱąƖʂ".

Diablo is seen ushering people into the HQ and fighting off monobeasts.

"ąŋɖ ῳɛ'rɛ ʄąƈıŋɠ ąŋ ɛŋɛɱყ ɬɧąɬ ƙŋơῳʂ ąƖƖ ąცơųɬ ųʂ".

Flash to Pamik attack: "c̥ͦe̥ͦl̥ͦi̥ͦn̥ͦe̥ͦ ḁͦn̥ͦd̥ͦ I̥ͦ l̥ͦe̥ͦḁͦr̥ͦn̥ͦe̥ͦd̥ͦ f̥ͦr̥ͦo̥ͦm̥ͦ o̥ͦu̥ͦr̥ͦ m̥ͦi̥ͦs̥ͦt̥ͦḁͦk̥ͦe̥ͦ".

Flash to Negastatic: "i͛t͛'s͛ n͛o͛t͛ m͛e͛, I͛'v͛e͛ b͛e͛e͛n͛ o͛u͛t͛ o͛f͛ t͛h͛e͛ m͛a͛s͛t͛e͛r͛m͛i͛n͛d͛ g͛a͛m͛e͛ a͛f͛t͛e͛r͛ I͛ g͛o͛t͛ t͛a͛k͛e͛n͛ d͛o͛w͛n͛".

Flash to Talia: " ṃʏ ʟȏяԀ, ı ҡṅȏẇ ı ṃєṡṡєԀ ȗƿ, ɞȗṭ ı ʟєѧяṅєԀ ғяȏṃ ıṭ ѧṅԀ ı'ṿє ɞєєṅ ɢєṭṭıṅɢ ɞєṭṭєя ẇıṭһ ṭһє ṭһєяѧƿʏ ʏȏȗ ɢяѧṅṭєԀ ṃє ".

" ცųɬ ῳɛ ɖơŋ'ɬ ƙŋơῳ ῳɧơ ῳɛrɛ ų℘ ąɠąıŋʂɬ.... ąŋɖ ῳɧąɬ'ʂ ɬɧɛ ɠơąƖ ıŋ ɖɛʂɬrơყıŋɠ ųʂ "

Seen with the brainwashed Darko is Monodam, another monokub.

Monodam: "the world you know is gone!". " despair is the chosen feeling for all! "

Raef narr: "ῳɧąɬ ῳɛ ŋɛɛɖ..... ıʂ ą ŋɛῳ ɬɛąɱ..."

It shows Rosy and Janus fighting off a couple monobeasts.

Then it shows four unfamiliar shadows representing members working with the duo fighting back.

"ąŋɖ... ą Ɩɛąɖɛr ɬɧąɬ ŋơ ơŋɛ ῳơųƖɖ ɛҳ℘ɛƈɬ". " ɬơ ʂɬąყ ıŋ ɬɧɛ ʂɧąɖơῳʂ ąŋɖ ɖıʂɱąŋɬƖɛ ʄrơɱ ɬɧɛ ıŋʂıɖɛ "

Dagore is seen rescuing someone. Then it changes to the same person dagore saved but she's now a goblin rouge.

Jyns: "αnчσnє єlѕє wαnt tσ tαkє mє σn σr αrє чσu tσσ tírєd"? *sees a couple damaged monobeasts get up* " wєll í guєѕѕ thαt αnѕwєrѕ mч quєѕtíσn". *goes to attack*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Author Note finish: I'll be doing stuff like that for Danganronpa: Girl Meets Despair. Yes I'm doing play on words to Girl/boy meets world.

Danganronpa, Torture's End-CompleteWhere stories live. Discover now