𝓹𝓻𝓸𝓵𝓸𝓰𝓸

150 10 0
                                    

ʟᴏ ᴀᴠᴇᴠᴀ ᴄᴇʀᴄᴀᴛᴏ. ᴇᴄᴄᴏᴍᴇ sᴇ ʟᴏ ᴀᴠᴇᴠᴀ ᴄᴇʀᴄᴀᴛᴏ. ɪɴ ᴛᴜᴛᴛᴇ ʟᴇ sᴜᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴛᴇ, ɪɴ ᴛᴜᴛᴛɪ ɪ sᴜᴏɪ ᴄᴏᴍᴘᴀɢɴɪ. ᴄᴇʀᴄᴀᴠᴀ ǫᴜᴀʟᴄᴜɴᴏ. ǫᴜᴀʟᴄᴜɴᴏ ɪɴ ɢʀᴀᴅᴏ ᴅɪ sᴄʜɪᴀᴄᴄɪᴀʀᴇ ʟᴇ sᴜᴇ ғᴏʀᴍɪᴅᴀʙɪʟɪ ᴀʟᴢᴀᴛᴇ, ᴄᴏᴍᴇ ʟᴇ ᴅᴇғɪɴɪᴠᴀ ʟᴜɪ sᴛᴇssᴏ. ʟᴀ ᴠᴇʀɪᴛᴀ ᴇʀᴀ ᴄʜᴇ ɴᴏɴ ᴇʀᴀ ᴜɴ ʀᴇ ᴇɢᴏᴄᴇᴍᴛʀɪᴄᴏ, ʟᴜɪ ᴠᴏʟᴇᴠᴀ sᴏʟᴏ ʟᴀ ᴘᴇʀғᴇᴢɪᴏɴᴇ.
ᴇ ғᴜ ᴄᴏsɪ,ᴄʜᴇ ɪɴ ᴜɴᴀ ᴘᴀʀᴛɪᴛᴀ ᴀʟʟᴇ ᴍᴇᴅɪᴇ, ᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴜɴᴀ sǫᴜᴀᴅʀᴀ ᴅɪ ǫᴜɪ ɴᴇᴀɴᴄʜᴇ ʀɪᴄᴏʀᴅᴀᴠᴀ ɪʟ ɴᴏᴍᴇ, ɴᴏᴛᴏ' ᴜɴ ᴘɪᴄᴄᴏʟᴇᴛᴛᴏ.
ᴜɴ ᴘɪᴄᴄᴏʟᴇᴛᴛᴏ ᴅᴀɪ ᴄᴀᴘᴇʟʟɪ ᴀʀᴀɴᴄɪᴏɴɪ ᴇ ɢʟɪ ᴏᴄᴄʜɪ ᴄᴏʟᴏʀ ɴᴏᴄᴄɪᴏʟᴀ.
ᴇ ғᴜ ᴄᴏsɪ, ᴄʜᴇ ɪʟ ʀᴇ ᴇɢᴏᴄᴇɴᴛɪᴄᴏ, Tᴏʙɪᴏ Kᴀɢᴇʏᴀᴍᴀ, ᴛʀᴏᴠᴏ' Sʜᴏᴜʏᴏ Hɪɴᴀᴛᴀ, ᴏᴛᴛɪᴍᴏ sᴄɪᴀᴄᴄɪᴀᴛᴏʀᴇ, ᴇ ᴄʜɪssᴀ', ᴍᴀɢᴀʀɪ ᴀɴᴄʜᴇ ᴜɴ ᴏᴛᴛɪᴍᴏ ᴀᴍɪᴄᴏ. ᴏ ғᴏʀsᴇ ǫᴜᴀʟᴄᴏsᴀ ᴅɪ ᴘɪᴜ'.
ᴍᴀ ǫᴜᴇsᴛᴏ, ᴠᴀʟᴇᴠᴀ sᴏʟᴏ sᴇ ʟ'ᴀʟᴢᴀᴛᴏʀᴇ ᴘᴇʀ ᴇᴄᴄᴇʟᴇɴᴢᴀ, ɴᴏɴ sɪ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴇʀᴀ ᴅᴀ ʀᴇ ᴇɢᴏᴄᴇɴᴛᴛɪᴄᴏ ǫᴜᴀʟᴇ ᴇʀᴀ

𝕒𝕟𝕘𝕠𝕝𝕠 𝕞𝕚𝕠

ᴇʙʙᴇɴᴇ sɪ, ʜᴏ ᴅᴇᴄɪsᴏ ᴅɪ sᴄʀɪᴠᴇʀᴇ ᴀɴᴄʜᴇ ᴜɴᴀ Kᴀɢᴇʜɪɴᴀ!
sᴘᴇʀᴏ ᴄʜᴇ ǫᴜᴇsᴛᴀ sᴛᴏʀɪᴀ ᴘᴏssᴀ sᴏᴅᴅɪsғᴀʀᴠɪ,ᴇ ᴄʜᴇ,ᴍᴀɢᴀʀɪ, ᴀɴᴅɪᴀᴛᴇ ᴀ ʟᴇɢɢᴇʀᴇ ʟᴇ ᴀʟᴛʀᴇ ᴍɪᴇ sᴛᴏʀɪᴇ.

ʙᴇʜ, ᴘᴜʙʙʟɪᴄɪᴛᴀ ᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ,
ɪʟ ᴘʀᴏʟᴏɢᴏ ᴇ' ᴀɴᴅᴀᴛᴏ!
sᴘᴇʀᴏ ᴠɪ ɪsᴘɪʀɪ ɴᴇʟ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀᴇ ᴀ ʟᴇɢɢᴇʀʟᴀ!

ᴠᴏʟᴇᴠᴏ sᴜʙɪᴛᴏ ᴀᴠᴠɪsᴀʀᴠɪ.

Sᴛᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀɴᴅᴏ sᴏʟᴏ ɪ ᴘʀɪᴍɪ ᴇᴘɪsᴏᴅɪ, ᴄᴇʜ, sᴏɴᴏ ᴀʟ ᴘᴜɴᴛᴏ ɪɴ ǫᴜɪ Nɪsʜɪɴᴏʏᴀ ᴛᴏʀɴᴀ ᴀ sᴄᴜᴏʟᴀ ᴅᴀʟʟᴀ sᴏsᴘᴇɴsɪᴏɴᴇ,ɪɴ ᴘʀᴀᴛɪᴄᴀ.

ᴘᴇʀᴄɪᴏ ᴍᴏʟᴛɪ ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢɢɪ ᴍᴀɴᴄᴀɴᴏ, ᴍᴀ ᴘɪᴀɴᴏ ᴘɪᴀɴᴏ ʟɪ ᴀɢɢɪᴜɴɢᴇʀᴏ'.

ᴘʀᴏʙᴀʙɪʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴜʙʙʟɪᴄʜᴇʀᴏ ᴏɢɴɪ ᴅᴜᴇ sᴇᴛᴛɪᴍᴀɴᴇ, ᴘᴇʀ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍɪ ᴅɪ ᴛᴇᴍᴘᴏ.
ᴍᴀ ᴘᴇʀ sɪᴄᴜʀᴇᴢᴢᴀ,ɪ ᴘʀɪᴍɪ ᴄᴀᴘɪᴛᴏʟɪ ʟɪ sᴄʀɪᴠᴏ ᴀᴅᴇssᴏ.

~ᴇᴠɪ

ti ho cercato..Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora