1

83 3 0
                                    

"სიყვარულს არ ცვლიან მეგობრობაში, დასასრული არის დასასრული"
-რემარკი-

___________{1}____________

ზოგჯერ გსურს რომ უბრალოდ არ იყო,ან უბრალოდ იყო მაგრამ სრულიად მარტო მხოლოდ შენ სრულ უსასრულობაში...

ეს შეგრძნება მას ყოველ დღე აწუხებს ,ყოველ დღე როცა ზის და იმაზე ვფიქრობ რაც შესაძლოა უნდა მომხდარიყო კიდეც,ეს ფიქრები არარის რაიმე ერთ კონკრეტულ თემაზე ის ზოგადად ყველაფერზეა.

საკუთარ თავში ინტერესები უჩნდრბა და სურს ერთ ჩვეულებრივ დღეს უბრალოდ არ აიყოს ...რა მოხდება მაშინ?

სამყარო ისევ განაგრძობს არსებობას?? თუ უბრალოდ მiს გონებაში შეწყვეტს ბრუნვას

ეს მხოლოდ მატერიალური სამყაროა სადავ ყველაფერი დროის და სივრცის გარშემო მოძრაობს.

არაფერია მარადიული ,მაგრამ ხომ უნდა დაიწყოს რაღაც რომ ის შემდეგ დასრულდეს ...ეს აუცილებელი პირობაა აი მის შემთხვევაში კი ამოტრიალებულია აქ ყველაფერი დასასრუიდან იწყება..

ხშირად ესმის ფიქრები სკოლაში, საზოგადოებაში და სხვის სახლშიც კი ,უმეტესად ეს ხდება მაშინ, როცა ირგვლივ ხმაურია ალბათ უფრო იმიტომ ხდება ეს ყველაფერი ,რომ ხმაურისგან გაქცევას ცდილობს მუდამ .

აი ბიბლიოთეკაში  ფიქრები არ ესმის ან არ უსმენs ...ალბათ ორივე.

სამაგიეროდ ყოველთვის უსმენს თავის მეგობარს, მელანოს ისინი ზედმეტად განსხვავდებიან ერთმანეთისგან

მაგრამ ეს სულაც არ უქმნის დისკონფორტს პირიქით, აუცილებელიცააა ორი რამ ერთმანეთისგან განსხვავდებოდეს რადგანაც ორი ერთანირი რამ ერთმანეთს ვერანაირად ვერ ერწყმის როგორც სიკეთე ბოროტების წინააღმდეს .

თუ გინდა რომ ჰარმონია შესდგეს მაშინ ორი ერთნაირი კი არა არამედ განსხვავებული მხარეები უნდა მოვძებდნოთ მხოლოდ ამ შემთხვევაში გამოდის კომპოზიცია იდეალური .

stay, with meWhere stories live. Discover now