Uneori viata nu este colorata si plina de fericire, iar moartea neagra, trista si urata..Uneori este chiar invers...Dc?Pentru ca pe tot parcursul vietii ajungi sa fi urat, ignorat si batjocorit, iar cand mori pur si simplu tortura se termina si idiotii din jur realizeaza ca nu mai existi, esti dus vesnic si oricat ar regreta sau ar spune ca ai fost un om bun nu va schimba trecutul si nici nu te va readuce la viata.Uneori moartea nu este un sfarsit ci un inceput, nu este o fundatura ci o scapare Tu..cititorule..chiar crezi ca duci o viata ok plina de bine si fericire? Daca DA tunci te felicit ai reusit sa ascuzi adevarul..adevarul cum ca fiecare are o latura proasta, o gaura in suflet si multe regrete si ca orice ai face ar va fi complet degeaba. Depresia nu este sentimentul de tristete pura, ci defapt e momentul in care dai cap in cap cu realitatea si afli ca totul este egal cu 0. Nu zic sa nu faci ce iti place deoarece ar fi banal..ba din potriva te indrum si te sustin pana la capat sa iti traiesti viata la maxim, sa faci tot ce iti place si sa iti indeplinesti visele oricat de ciudate ar fi, deoarece abia atunci viata este colorata si moartea devine capatul fericirii avute pe tot parcursul calatoriei.