Jimin jungkooka sımsıkı tutunurken jungkookun gerçekten de çok iyi motor kullanabildiğini düşündü. Çünkü şuan yolun ortasında son süratle gidiyorlardı ama jungkook motora o kadar hakimdiki istediği zaman son sürat motoru durdurabiliyordu . Jungkook jimini hergün geldiği sahile getirdi ve onunla beraber bir banka oturdu.
" Jimin okulda popülermisin? "
" Şey aslında sadece eşcinsel olduğum için kızlar benim tatlı olduğumu düşünüyor. Erkekler ise bazıları beni sever ama bazılarıda benim bir sürtük olduğumdan söz ederler"
" Jimin kendine bu sıfatı yakıştırmalarına sessiz mi kalıyorsun"
" Ne yapabilirmki eğer kavga falan çıkarırsam beni hastanelik edecek kadar kaslılar ve ben gördüğün gibi zayıfın tekiyim "
" Ben varım jimin. Eğer okulda bir sana kötü şeyler söylerse benimle konuş "
" Jungkook daha ilk kez görüşüyoruz. Neden bana bir anda değer vermeye başladın "
" Jimin ben sadece seninle yakınlaşmak istiyorum. Nedeni dış görünüşün falan değil. Sadece bana mesaj attığında değişik hissettim . Biranda hayatım değişecekmiş gibi bir düşünce belirdi kafamda "
" .. "
" Neyse boşver. Aa orada pamuk şeker var sana almamı istermisin?"
" Hayır jungkook gerek yok. Ayrıca yolun ortasında pamuk şeker yiyemem "
" Peki nasıl istersen "
" Jungkook sana bir soru sorabilirmiyim "
" Elbette "
" şey görebildiğim kadarıyla baya dövme seviyorsun nedeni ne "
" Evet şuan sadece kollarımdakiler görünüyor sadece ama ayak bileğimde ve göğsümdede dövmem var.Nedeni yok sadece çok seviyorum"
" Anladım biliyormusun bende çok severim ama annem izin vermiyor yaptırmama "
" Hala ailenle mi kalıyorsun kaç yaşındasın ki ? "
" Ben 22 yaşındayım üniversitede son senemi okuyorum ve bitirince Tasarım ile ilgili çalışacağım kıyafet ve aksesuar tasarımı gibi şeylerle uğraşacağım yani "
" wow havalısın. Tasarımcı olduğunda kıyafetlerimi hep senin tasarımlarından alacağım. Bu arada benden iki yaş küçüksün jimin-ssi "
" Biliyorum... peki sen hiç okumadınmı? "
" Ben fotoğrafçılık bölümü mevzunuyum. Ama yoluma dövme yaparak devam ettim."
" Anladım.. Şey sahilin orada biraz yürüyelimmi?"
" olur "
Jungkook ve jimin beraber sahile biraz daha yaklaştılar ve yürürken sohbetlerini sürdürdüler. En sonunda ikisi yan yana durmuş ve birbirlerine bakmışlardı.
" Ailen eşcinsel olmana karşı mı ?"
" Hayır hatta beni çok desteklerler. Özelliklede annem sürekli beni kaslı ve badboy bir damatla evlendireceğini söyler "
Jungkook kıkırdadı ve derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
" Aah bir zamanlar okulda bana hem badboy hem de playboy derlerdi. "
" Ne o yoksa sende duvara kız çarpan o herkesin hayran kaldığı çocukmusun? "
" Hayır. Hem birisini duvara yapıştırmak istesem bir kızı değil bir erkeği yapıştırırım. Aslında okulda hiç bir zaman kimseye yaklaşmadım. Sadece bir kaç tane arkadaşım vardı. Okulda bana hayran olan bir kaç kişi vardı ve ben o kişiler yüzünden playboy sanılıyordum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What do you mean
FanfictionJimin öylesine attığı bir mesaj yüzünden hayatı değiştiği için çok mutluydu