Hejka!
Kłótnia
Czemu jest tak chujową rzeczą?
K
Ł
Ò
T
N
I
AW każdej kłótni nie wiesz jak się to skończy i za każdym razem boisz się tego najgorszego, że nijak się nie skończy.
Nijak
Czyli
Nie pogodzicie się, z czasem zatrze się wasza relacja, z czasem zatrze się ta osoba w twojej głowie.A czemu zakładasz najgorsze?
Bo KŁÓTNIA jest obustronna to, że ty zrozumiesz błąd i będziesz chciał pogodzenia nie koniecznie oznaczać to będzie, że druga strona będzie chciała tego samego.
Chujowe to jest, no nie?
Relacja jest jak rwąca rzeka.
Płynie na przód co raz bardziej swoim tempem. Składa się z milionów kropel, tymi kroplami są rozmowy, wspomnienia. Coś co buduje relacje, a za tym idzie naszą rzekę. I dziwnym jest, że wystarczy jedno przewrócone drzewo, aby woda nie płynęła dalej na przód. Aby zatrzymywała się na tej przeszkodzie. Na tym drzewie, którą jest kłótnia. A to od obustron musi wyjść, czy da radę przedrzeć się przez drzewo i żyć znów razem pozostawiając przeszkode daleko w tyle. Czy pozwolimy zatrzymywać się wodzie. Aż nie przyjdą bóbry, które zaczną budować tamę. Tamę oddzielenia. I już na zawsze rzeka pozostanie odcięta. Bóbry oczywiście są jako czas odcinający nas coraz bardziej od człowieka.
Metaforycznie dziś. Dziwnie, ale to wyszło z mojej głowy wybaczcie.