Allt började en tidigt morgon, jag vaknade av den irriterande klockan och var, som varje morgon, nära på att slänga den i väggen. Jag steg upp och hörde mamma och min styvpappa låta ifrån deras sovrum. Jag tänker inte göra samma misstag som förra gången, när jag gick in och såg pappa nacken och mammas uppspärrade ben. Jag skakade bort tanken och tog på mig en kjol och ett linne. Min kropp var inte ful, raka motsatsen faktiskt. Det var många killar som ville ha mig, för många om jag ska vara ärlig. Mina bröst var inte små eller stora, dom var som mamma brukade säga "perfekt storlek". Tro det eller ej, jag är oskuld fast alla killar har försökt men som jag på något sätt lyckats undkomma, dock så har jag blivit tvungen av suga av några killar men jag har aldrig haft någon i mig.
Jag fortsatte gå emot köket, det var inte många rum i vårat hus och alla rum låg väldigt nära varandra. På köksbänken hittade jag en kondom som låg ihop skrynklad med något vitt inuti, sperma. "Så dom körde asså omgång två just nu" Jag suckade och tänkte på hur gärna jag skulle vilja flytta ut, leva självständigt. Men alla vet att varken jag eller mina äckliga föräldrar har pengar till det.
Jag vände mig om för att ta ett glas när jag helt plötsligt känner en hand som kupar mina bröst. "fan fan fan!! Inte igen!! Hur kunde jag inte höra honom?!?" Min styvbror som var i min ålder försökte alltid ta tillvaro på mina fina kurvor. Han var väldigt hårdhänt och jag kunde aldrig riktigt kämpa emot.
- godmorgon min älskade syster, han klämde hårt på min vänstra bröstvårta och det fick mig att göra en ful grimasch
- vad vill du Eric? Jag försökte putta undan honom men det gjorde bara så att min rumpa som stod vid hans skrev, puttade till hans kuk som vanligtvis hade stånd.Han snurrade runt mig och släppte mina bröst och för att hålla mig i ett nytt stadigt grep satte han sina grova händer på min rumpa. Han kollade ner på sitt stånd och kollade sedan upp mot mina kristall blåa ögon. Han lutade sig fram och stod med munnen vid mitt öra, han snuskiga tunga slickade öronsnibben och hans kuk var hårt pressad mot min mage. Han var lite längre än mig och dom flesta tjejer tycker det är attraktivt men jag tycker att det ger oss svårare chans att fly om någon skulle vilja prova saker på oss.
- jag tror du vet vad jag vill ha eller ska jag behöva visa dig det? Sa han och släppte ena handen och tog den närmare hans shorts, han drog lite lätt i snöret och shortsen blev plötsligt pösigare
- Eric, jag ska till skolan!
Det var mitt smartaste försök att komma undan, men jag visste att jag aldrig skulle komma undan när Eric vill ha något.
- vi går på samma skola och vi börjar samtidigt, skolan börjar om en timme så vi har en väldigt bra halvtimme framför oss, med det så tryckte han mig hårt mot diskbänken och han började dra ner sina shorts,
- du kommer älska det här kära syster, jag kommer älska det här! Sa han och med ett så kände jag hur illamåendet kom flödande genom min kropp. Jag känner mig som den minsta personen i världen just nu och jag har ingen aning om hur jag ska kunna försvinna från den här vidriga killen framför mig.
Hans kuk står rakt upp och jag försöker trycka bort honom men han vrider mig bara om så mitt ansikte möter diskbänken,
- vi har bott tillsammans i snart 3 år men jag har aldrig fått känna dig, vet du hur retad jag skulle bli i skolan om dom fick reda på att jag aldrig har kört sönder dig?!?
Hans röst började stiga och jag kände greppet om min midja hårdna, han lutade sig fram så att jag såg hans ansikte i ögonvrån.
- men det min kära syster, kommer dom aldrig få veta för att just idag, just nu, precis här kommer jag köra så hårt med dig att du aldrig kommer kunna gå!!!
YOU ARE READING
En guide till kåthet
AdventureEn tjej som är oskuld behöver pengar och anmäler sig för att vara en provdocka till en klass där man lär ut hur man gör tjejer kåta, problemet är att hon har en styvbror hemma om är väldigt bra på att kyssas och gör allt för att få henne i säng...