Znam da ti nikada nisam znacila nista ali ti meni jesi previse ali izgleda da nije bilo sudjeno za nas dvoje. Usao si u moj zivot tako lako i onda si ga samo unistio, zasto? To je pitanje koje svaki dan postavljam znajuci da nikada necu dobiti odgovor na njega. Znas sta si ti uradeo, zavukao si mi se pod kozu i usunjao si se u moje srce i to je bilo dovoljno da shvatim zapravo koliko te volim a onda si samo resio da nestanes, da mi iscupas srce iz grudi i bacis ga, da ga vise nema. Postalo je hladno i kameno, toliko kameno da se plasim da pustim bilo koga unutra i za to si ti kriv. Nisam trebala da se vezem za tebe jer mi je sada tesko da se odvezem, tesko mi je da prihvatim cinjenicu da vise nisi moj. I dalje se pitam da li sam pogresila to sto sam te uopste prihvatila, sto sam te pustila da mi udjes u srce tako lako. Te veceri usao si u sobu i pogled mi je zastao na tebi, nisam mogla da verujem sta vidim, zastao mi je dah na trenutak i zadrhtala sam sto nije cesta pojava kod mene. Ali nema vise tog osecaja u stomaku kada te ugledam niti zadrhtim na tvoj dodir kao pre. Opet to nije dovoljno da nestanes iz mog zivota, koliko god moje srce bilo hladno uvek ce postajati jedan topao i mali delic mog srca u kome se nalazis ti, zakljucan i nikada ne mozes izaci jer sam izgubila kljuc i ne mogu reci da je to bilo slucajno jer nije. Sada te sigurno druga ljubi i mazi,cini te srecnom jer izgleda da ja nisam bila dovoljna. Znam ti si od onih momaka koji se ne vezuju, koji iskoriscavaju ali opet to mi nije smetalo i ako sam znala da se igras sa mnom, da sam jedna u nizu koju ces kada ti dosadi samo ostaviti. Ja od onih devojaka koje se loze na lose momke, smekere, koji piju i puse a sve to si bio ti zato si mi se i zasvideo. Zaljubila sam se i u tvoju dobru stranu koja, pa i nije bas bila dobra, zaljubila sam se u tvoje lazno ,,volim te", u tvoje zagrljaje, poljubce, dodire, nacin na koji hodas i u tvoje prelepe oci i opustajuci glas. Da pored svega toga najvise su me mamile te tamne oci i glas koji je na neki naci bio grub i dubok ali opet dovoljno umirujuci. Shvatila sam koliko je malo trebalo da zavolim sve to na tebi, shvatila sam da ne mogu da zivim bez tebe i da trebam da proklinjem dan kada si mi bez dozvole usao u srce a mozda i ne trebam jer ucinio si i da se osecam voljenom, kratko je trajalo to ali opet postigao si nesto sto niko drugi nije mogao. Evo trazim osobu slicnu tebi, trazim barem nesto malo sto ce me podsecati na tebe ali dzabe kada ne postoji takva osoba na ovom svetu. Ti si jedini i zato si poseban. Zato hvala ti za sve, hvala sto si ucinio da se osecam srecno barem na kratko, sto si mi pokazao sta znaci voleti i ako ti nikada nisi umeo da volis. Volela bih da znas koliko kod da si me povredio i unistio OPRASTAM TI ZA SVE. Znam da ovo neces nikada procitati ali znaj da VOLIM TE❤️ i cekam te i ako nikada neces doci.