Mislim da se nikad u zivotu nisam tako uplasila kao sinoc. Razmisljala sam da li me i dalje volis, sta ako ti se vise ne svidjam i sve to. Znala sam da si zauzet, da radis i izlazis napolje i razumem to jer to je tvoj zivot. Samo sam se u jednom trenutku zapitala sta ako raskinemo, sta ako je vec gotovo. Videla sam da ona snima live sa tobom i samo sam brzo usla i kada sam ti cula glas nzm suze su mi same krenule jer dugo ti nisam cula glas i kad god bi te pitala da pricamo ti bi rekao da ne mozes i ne krivim te jer razumem da nemas vremena i da kada pricamo ja samo cutim ali ja samo zelim da ti cujem glas, da mi ispricas sta si danas radio i sve bas sve. Ono mogla bih ceo dan da te slusam kako pricas i kada ne bi imao sta da kazes bilo bi mi dovoljno da cujem kako dises je nzm voli to volim da cutim sa tobom. Znam da mislis da trosim kredit na tebe ali to nije istina ja zapravo ne zovem nikoga na br da bih imala tebe da zovem.Nikada nisam nikog ovako volela kao tebe i nikada se nisam ovoliko plasila kao sada. Plasim se da cu te izgubiti da vise neces biti moj, da necu imati koga da zovem moje malo prase. Srecna sam sa tobom i mnogo mi je lepo i volela bih da tako i ostane. Volim kada me zoves debela i kada mi kazes da sam tvoja curka, volim kada me nazoves ludo moje to mi je najdraze❤. Evo i dalje se pitam sta ce biti ako raskinemo, sta cu da radim sa svojim zivotom ako tebe nema u njemu. Znas da bih dala zivot za tebe, mnogo mi znacis i obozavam te, obozavam tvoj glas, tvoje oci, tvoju kosu, sve volim na tebi. I ne trazim nista posebno od tebe dovoljno mi je samo da me volis❤.