TRUNEK PIERSZY ZWANY DENATURATEM

47 3 16
                                    

Witam wszelkih panstwa w pierszej czesci mojego poradnika do zycia hehehehe. Bede was uczyl o wszelkich masciach alkoholu, piwerek, wudek, generalnei napojuw procentowych. Od najgorszych sikaczy az do szampanuw pokroju takich za okolo 70 zlotych bo za cos trzeba zyc co nie heheheheheheh.

Tak czy siak dzisiahj recenzujemy wytworny trunek o lekkim posmaku pioziomki, a mianowicewi znany i lubiany przez wszyskih denaturat. 

Recenzje zaczniemy od omuwienia opakowaiania naszego pysznego trunku hehehehe. Do dzis pamietam ze jak pierszy raz otweiralem go z moim serdeczny mprzyjacierlem, kturego cieplo pozdrawiam, Rakanem, to sie sporo naturdzilismy. Mocowalismy sie z plombom dopuki nie strzelila, ale to znaczy ze byla orygunalna. Nasz denaturat opakiowany jest w plastikowom butelke z jakoms plakietkom na ktorej widac duzo roznych symboluw z wykrzyknikami, ale kogo one obhodza?? My chcemy tylko pic mam racje czy kurwa nie mam racji hahaheheheheheheh. No i git panie i panowie,


Sam pyyszny nektar ma piekny kolor ametystowy, zwany inaczej fioletowym. Przypomina troche jakies ostre hemikalia ale to znaczy ze jest wspaniale dopracowany przez nałkowcuw. No to co, tera na jednom nuzke co nie heheh. No to  siup.


Mm po skosztowaniu towaru jagdskmlhsfhnjdnm,fg;;klf o kruwa przeprtaszam ale nasz napuj kopie, on kopie jak stara kurwa proszepanstwa, tak on kopie. Jeszcze jednego lyczka musze zeby test byl wiarygodny. FMKASPGMAD;LGFA o kurrw rtg chyba nie przezyje.

Muszem przyznac ze Denaturat jest trunkiem calkiem solidnym, napewno nie dla dzieci. Tylko dla weteranuw wesel i chlania pod blokiem jak ja z moim przyjacielem hehehehh. Tak czy siak kopie w huj a to znaczy ze jest dobry i co waznejsze dziala. Smakuje troche jak beznyzna ale z tego co wiem nie jest az tak szkodliwe. W koncu wontroba sie regeneruje hehehehehe.

Ja napuj ten definitywnie polecam heheheh jest mocny i ma naprawde ladny kolor, do tego jest solidnie zapakowany i co najwazniejskze jest tani.

Produjt ten oceniam na 4 promile krwi w alkoholu.

Pozdrawiam i zapraszeam do obserwowania mohjego kanalu ehehhe dajcie suba i dzwoneczek

PS Rakan chodz na dwur pic czkam pod monopolowyum 

PS Rakan chodz na dwur pic czkam pod monopolowyum 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Wyborne trunki Konesera PiwerkaWhere stories live. Discover now