След гледката в болницата Тае не беше излизал с седмици от тях всички се тревожеха за него.
Той правеше едно и също всеки ден спеше и спеше не ядеше нито пиеше.
От време на време и ревеше не излизаше нищо влизаше в социалните мрежи не искаше да вижда още щастливи хора около него достатъчно му беше болката. По едно време се звъна на вратата което събуди Тае той не искаше да става но званенето продължаваше без да спира по едно време Тае стана и тръгна да отваря отвори и пред него Джин и шуга те веднага го гушнаха и двамата като го видяха им пребледня беше толкова слаб и пребледнял.
Джин и шуга веднага влязоха джин започна да готви храна и шуга помогна на Тае да стигне до дивана тей като едва ходеше.
Джин сложи храната пред него и много вода.
Тае - не съм гладен
Джин и шуга в един глас - ние не сме питали дали искаш яж веднага
Тае въздъхна и започна бавно да яде и да пие.
След време беше изял всичко и се облегна на зад беше му много тежко от това което беше изял. Но му беше дошло добре....
Тае - защо сте тук защо не ме оставихте да умра ей така
Джин - ти сериозно ли няма да умираш ние сме до теб куки просто не разбира какво загуби
Шуга - брат аз съм по мренето и по въздишките не ти я се усмихни с онази квадратна усмивка
Джин - да трябва да се усмихнеш на глупостта на Кук да помисли че има бъдеще с Джимин
Шуга - да айде сега ставай и се облечи отиваме на разходка
Тае - никъде няма да изляза
Джин - я ставай
Тае въздъхна
Тае - добре добре
Стана бавно и отиде и си взе не много дълъг душ и се облече и се оправи.
Слезе долу и се обу приятелите му бяха учудени че се беше навил толкова лесно но явно имаха късмет.
След като излязоха си говореха по пътя към парка тей като помислиха че ще е добре да отидат на спокойно място като това. Като стигнаха джин реши да отиде да вземе сладолед. Шуга и джин останаха на саме.....
Шуга - Тае може ли да поговорим за нещо найстина важно за мен нещо
Тае - да кажи
Шуга - Ами от скоро време мисля че изпитвам едни чуства към един мой приятел как трябва да му кажа според теб
Тае - просто му го кажи на право не овъртай така ще е най добре
Шуга - Тае а-аз те-е харесвам....
След думите му Тае си помисли че така ще забрави куки още по лесно...
Тае - може да опитаме между нас дали ще се получи
Тае хвана раката на шуга и му се усмихна
Тае се доближи до шуга и го целуна през това време куки минаваше с Джимин и когато видя Тае да се целува с шуга. За малко да се разреве но защо куки щеше да се разреве като видя това нали беше продължил нали всичко беше назад какво става да не би да.....да има още чуства към Тае да не би още да го обича. Куки беше спрял на 10 крачки от тях и ги гледаше втренчено.....~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Как е новата глава?