Bună,eu mă numesc Ji-yun, locuiesc în Seoul și am 18 ani, sunt la liceu. Eu sunt o fire mai rea decât restul fetelor din liceu,mie imi place sa dansez si sa cânt.Familia mea este puțin complicată..părinții mei au divorțat când am avut 12 ani..acum eu locuiesc cu mama,ea lucreaza de la 3 până dimineața la 4..o înțeleg,trebuie sa avem banii să putem întreține casa,cam astea sunt câteva lucruri despre mine..poate pe parcurs o să mai descoperiți mai multe..să continuăm cu povestea.
Mă trezesc de dimineață,mă șterg la ochii si mă ridic din pat, mă duc la baie să îmi fac un duș și mă îmbrac.
Haine👇🏻
Era ora 6:48 eu mă grăbeam pentru că la 7:10 începeam orele și era ceva de mers până la liceu,ai coborât jos,mama ta nu era trează, ți-ai luat un suc din frigider și ai pornit spre liceu.
În fața liceului era prietena mea Min-seo ea te salută și mergi spre ea.
-Bună,ce faci? *spun eu*
-Bine,uite pe aici.
-Azi dăm ceva test la ceva? *o întreb curioasă*
-Nu cred, mm..de ce?
-Pentru că ieri nu am avut chef de loc sa învăț la ceva.
-Le fel,stai chillMergând spre clasa noastră dăm de iubitul lui Min-seo..
*eu dândumi ochii peste cap și continui sa merg*
Am intrat în clasă,începând și ora..aveam ora de Matematică,foarte plictisitor. Orele treceau foarte repede. Am ieșit din liceu mergând spre casă. Ca de obicei, mama nu era acasă..merg sus în camera mea unde mă arunc în pat, merg în baie să mă schimb in ceva mai lejer.
Haine👇🏻
Ies din baie și mă pun în pat, îmi bâzâie telefonul,îl ridic și Min-seo îmi dăduse un mesaj
{conversație telefonică}
-Bună Ji-yun,ce faci?
-Bine,deabea acum am ajuns acasă,tu?
-Bine,voiam să te întreb dacă vrei să vii pe la mine.
-Sigur!
-Ok,te aștept la 17:30
-Ok pa!
-Pa!{Conversație încheiată}
Era ora 16:45 până la 17:30 trebuia să fac ceva, am decis să îmi fac tema, mă duc la biroul meu și încep.
După ce am terminat am deschis telefonul și era ora 17:25, am decis să mă îmbrac și să plec.
Haine👇🏻
Plec din camera mea și ies pe ușă, în 6 minute am ajuns la casa ei. Bat la ușă și se deschide, era Min-seo.
-Haide,intră!
Zâmbesc și intru..mă așez pe canapea în living room, vine și ea lângă mine.-vrei să ne uităm la un film?
-Sigur!
- Ce film vrei?
-Hmm...comedie? *zâmbesc*
-Ok,comedie sa fie!Peste o ora jumate de râs a venit momentul să plec.
-M-am distrat mult, pwp!
-Pwp!Plec și merg spre casa mea.Ajung și ca de obicei mama nu era acasă,mă duc sus în camera și mă duc spre baie,mă schimb și merg în pat.
Haine👇🏻
Îmi iau telefonul și încep a mă juca pe el, la un moment dat îmi venea somnul așa că am lăsat telefonul deoparte și M-am întors pe o parte și încet încet închid ochii.
Hei,sper că ați rămas până aici pwwp💜
CITEȘTI
Jimin's sister......
RomanceHei,asta este prima mea carte,scuze dacă vor fii greseli in ea si sper sa va placa♡