Astăzi este ziua de Sâmbătă,mama intră în camera mea și vine să mă trezească.
-Ji-yun,trezeste-te!
-Uhhhh..încă 5min. Spun întorcându-mă pe o parte
-Ji-yun, te rog trezeste-te, trebuie să îți spun ceva!
-Off..bine. *Mă ridic în șezut*
Ce este?
- Azi este o zi specială, o să vină noul tău tată aici.
-C-ce..?
- Nu te supăra, o să fie totul bine.Aprop-
Înainte să spună ceva eu mă bag în pat întorcându-mă că să plâng.
-Ji-yun..
-Lasa-ma!
m-ai vreau să îți spun că noul tău tată are încă un fiu,o sa ai un frate vitreg!
Merge spre ușă și îmi spune să mă îmbrac pentru cina de la 17:00 și să mă comport frumos cu ei.Am rămas șocată când a spus că voi avea un frate vitreg...și am început să plâng mai tare..după toată drama am decis să iau telefonul și să mă uit la ceas..era 16:46, M-am dus să mă schimb pentru "cina" așa zisă de mama.Mă duc la baie,fac un duș și mă îmbrac așa👇🏻
Nu am vrut să fie prea elegant...La un moment dat aud soneria ușii de la intrare, poate au venit..mă duc la ușă respir și expir și ies.Ei erau așezați la masă, mă pun și eu într-un loc.
Mama-Bun, deci ea este fica mea Ji-yun, te poți prezenta singură.
-Mă numesc Ji-yun și am 18 ani atât.
Mama se uită urât la mine pentru câteva secunde.Mama- Ji-yun, el este noul tău tată Jeong-wu.
Jeong-wu- Încântat să te cunosc domnișoară!
*Zâmbesc fals și mă uit la el*Mama- Și el este fratele tau vitreg Jimin!
Jimin- Încântat să cunosc o fată așa frumoasă!
*îmi întinde mâna* eu îl ignor
Mama mă ia de mână și îmi spune la ureche:-Ji-yun, nu mai fii așa încăpățânată! ai și tu respect față de el!
-Crezi că am chef să am respect față de el?! Ți-am mai spus, nu vreau o nouă familie, acum lasă-mă așa cum sunt!
Mă ridic de la masă și merg în camera.Mama-Jimin, du-te la ea în cameră și spune-i să îți arate camera ta.
Jimin-Bine.
Pleacă de la masă și merge sus..bate la ușă, eu nu răspund,el intră în cameră,eu mă întorc spre el și întreb:- Ce vrei?
-De ce ești așa rea cu mine?
-Uite, eu nu voiam nici o familie nouă așa că pleacă!
-Crezi că mie îmi convine?
-De ce ai venit aici?!
-Mama ma trimis să îmi arăți camera mea.
Mă ridic și merg la ușă
-Vin-o
Merg în dreapta camerei mele unde era încă o cameră.
-Aici. Și plec.
Dar simt că cineva mă ia de încheietură..era el.
- Ce mai vrei?
- Nu mai fi așa! și voiam să îți mulțumesc!
Eu îmi trag mâna și merg în camera mea.Merg la baie și mă schimb
👇🏻Foarte lejer, mă bag în pat și adorm.......Mă trezesc..era ora 20:16 târziu..las telefonul și mă duc pe balcon, mai întâi îmi iau un halat...Mă uit pe cerul extrem de fabulos..în timp ce aud ușa balconului că se deschide..era Jimin!
- Ce vrei? *îl întreb nervoasă*
- Am venit să vorbim puțin.
-De ce aș vorbi eu cu tine?!
-Asculta-ma! vreau să ne cunoaștem mai bine.
Mă uit la el dând din cap
-Ok,încep eu, Am 20 de ani și sunt într-o trupă de 6 băieții și lucrez la BigHit Interteiment.
- Am auzit de grupul tău..se numește BTS nu?
-Exact
-Pai eu nu am ce să îți spun pentru că am spus la cina de mai devreme.
- Eu zic că ai ceva să îmi spui despre tine.
-N-am
-Ba da
-Mă contrazici?
-Da,te deranjează?
-Da,chiar foarte mult!
Spun în timp ce vreau să ies de pe balcon..dar după el mă trage de încheietura mâinii.
-Ascultă, eu spun să fii mai cuminte sau vei fii pedepsită!
-Iauziiiiii,scuze mami!
Spun în timp ce ies de pe balcon,el vine repede spre mine și mă isbește de un perete.
-Ascultă bine! eu nu sunt ca toți băieții pe care îi crezi tu, ai înțeles?
-La ce te referi, mami?
El este din ce în ce mai nervos și se apropie mai mult de mine.
-Ce naiba faci?!
-Ai scăpat, data viitoare nu mai scapi!
Spune plecând pe ușă, Oare la ce se refera că am scapat? În fine..nu îmi este frică de el.Spun asta după ma pun în pat și adorm.Heiiii, Aigoo,am facut mai mult de 790 de cuvinte 😂😂
CITEȘTI
Jimin's sister......
RomanceHei,asta este prima mea carte,scuze dacă vor fii greseli in ea si sper sa va placa♡