het eerste kind

9 0 0
                                    


er waren eens een man genaamd mamma en een vrouw genaamd pappa.op een dag waren ze zo erg verliefd op elkaar dat ze besloten een relatie te nemen en later wilde ze ook nog kinderen krijgen. zo gezecht zo gedaan. ze doken het bed in en het ging er ruig aan toe. er verstreken 2 maanden en ze had ene buik alsof ze al 9 maanden zwanger is. ze gingen naar de huisarts en die verwees hun door naar het ziekenhuis. de volgenden dag belde ze naar het zieken huis en ze konden direct komen. de dokter vroeg wat er mis was. toen zijden ze ze is maar 2 maanden zwanger en de dokter keek: oe oe oe! dat ziet er niet goed uit. ik zal er een echo scan van maken. op die echo scan konden ze niks vinden. ze gingen een Röntgenfoto maken. en daar zagen ze dat hun kind zwanger was. terwijl het een jongen hoorde te zijn. de dokter zei: ik stuur jullie door naar kamer 13 op de 13e verdieping. daar kan hier beter naar gekeken worden. toen ze daar aankwamen zeiden de specialisten dat ze het kind maar op de wereld moeten plaatsen. zo gingen er nog 2 maanden voorbij en ze wisten maar niet of ze het kind moesten laten weghalen. ze lieten het maar met rust tot dat het zo ver was.  toen het zo ver was ging de bevalling niet zo als het gepland was. het kind bleef met zijn buit in het lichaam alleen. toen moesten ze de buik van pappa opensnijden. toen zij werd open gesneden ging ze dood voordat ze het weer konden dichten. nu stond mamma alleen voor het opvoeden van het kind. de dokter zij: uw kind is nu al zwanger en hij krijgt over 1 maand al een baby. toen schrok de vader wel een beetje maar uit eindelijk accepteerde ze het dat het zo is gelopen. ze vroeg kan dit vaker gebeuren? de dokter zei: ja het is een erfelijke verschijnsel. uw kinderen hebben 10% kans dat ze dit ook krijgen als ze kinderen willen hebben. en volgens de DNA test is het kind in de buik van uw kind ook uw kind dus u heeft een tweeling gekregen. en zo een maand later gebeurde het. het 2e kind kwam er uit. en dat was een meisje. nu moet ze alleen zorgen voor de 2 kinderen maar ze vindt dat niet erg want die kinderen lijken precies op elkaar en ze wilt dat dit niet vaker gebeurt. en ging naar de dokter en vroeg of er iets tegen kon worden gedaan. de dokter zei: ik heb wel wat pillen die ze iedere dag moeten innemen tot dat ze kinderen krijgen. maar dit is niet genoeg voor al die jaren! de dokter verwees mamma naar kamer 13 op de 13e verdieping hij zei dat het daar was gemaakt. hij ging daar naar toe maar, ze zeiden dat het maar 1 keer kon worden gemaakt. tenzij je een elfen traan weet te bemachtigen en toen keek mamma de doktoren aan een lachten hun uit terwijl hij wegliep. toen dacht ze laat dan maar en dacht dat de pillen dus helemaal niet werte en gooide ze weg.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

de zwangere zaadcelWhere stories live. Discover now