Yine birgün daha köydeki mühtezen hayatıma uyandım. Ah pardon,uyanmak mı? Zelişin ötmesiule yerinden sıçradım. Zelis kim mi? 2 yıl önce kızartmasını yaptığım civcivim. O varoşu sevmesemde yumurta cikradigi için yanımızdaydı. Gg olmasına rağmen otmeyi nasıl başarıyor anlamıyorum. Neyse galiba psikologa gitmem lazım... Yataktan kalktım ve medyada gördüğünüz elbiseyle tandır ekmeği almaya gittim. Ahh benim kadar iyi bir ekmekci olmasada tek kaşı,yanik teni ve kıllı bacakları çok dikkatimi çekiyordu. Ona kertenkele bakışı atıp çıktım, eminim ki etkilenmiştir...
Eve giderken kaslı bir errrrrkek kestirdim gözüme. Hemen yanına gidip bana çelme takmasını sağlayıp ona ana bacı sövdüm. Bu benim errrrrrkek düşürme taktigimri. Kısa boyu,siyah saçı ve kaslı sesiyle beni benden almıştı, adı batuhan dı. Hemen onunla tatlı hayaller kurmaya başladım. 6 çocuklu gecirdiğimiz yılbaşında mandalina soyup birbirimize küfür ediyorduk... allam nasip et. Bu düşüncelere dalmışken ırzıma gecilmesin die gitmek zorunda kaldım. Eve gitmiştim ki yolda ex aşkım haggı 'yı gordum,evet haggı. Ağzıma birşey kapatmaya çalışmaya başladığında ekmekleri ona fırlatıp kaslı kollarından kaçmaya çalıştım. Beni harikalar diyarına götürmeye yemin etmiş haggı fantazi dünyam rengarek şarkısı eşliğinde ağzıma birşeyler tuttu ve sonrası karanlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayıncı olma yolunda {kaçırılmış köy fırıncısı pqueen}
ChickLitDikkat, hikaye errrrrrrkek içerir.