Gözlerimi actigimfa hic bilmediğim bir yerdeydim. Üstelik yanimda osurarak uyuyan bir errrrrrjek vardi. Errrkek kokusunu 173527 km öteden alırım. Tam bulmusum zengin yatağı uyuyayim bari diyecekken yandan bir ses geldi. 'Uyandin mi cimcime' ah tanrım bu haggiydi. Ex aşkım haggi...
Ona bwkmak icin kaafami saha geçirmiştim ki hagginin direk dans yaptığını fark ettim. İçimden 'oh may gad haggi straplez elbise için de çok sexi olmuş dedim ve iç çektim. Ama buradan kaçmam lazımdı. Sonucta ana karakterkm bilirsiniz bicızlar. Ayrica 2 sn de olsa batuyla bakıştık yani artık o enişteniz .
Kalkmak icin hamle yaoacsktim ki haggi bağırmaya basladi
'Kacmaya hic calisma gulum. Beni kizdirdin ve cezalisin. 50 bolum akasya dudağı izlicez beraber' dedi
HAYIR HAYIR UAYIR akasya durağı olmaazz. Ben akasya durağını enistenizle izleyecektim..Ben bunlari dusunurken aklima bir fikir geldi. Straplezinin arkasinfa anahtar vardi. Yanimda da vazo tahmin edebileceginiz gibi. Hersey hazirdi sadeve hagginin yaniba gelmesini beklemeliydim.
'Ben geldim gulum hadi izleyek dedi'
Ses cikramadim. Bir yandan nsrgile icip bir yandan da akasya dudağı bolum 2 yi izlerken TAM ZAMANIII diye bagirarak vazoyu aldim ve kafasona vurmak icin hamle yaptimAma tahmin etmedigim birsey vardi...
Evet askolar bu bolum de bole olsun umarim karantina da pqueen izlemeyi ihmao etmiyorsunuzdur. Gorenler bunu peline atip ve gormesini saglayip destek olabilir
SIZI SEVIYOREEEE216 kelime oldu agab begenin sunu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayıncı olma yolunda {kaçırılmış köy fırıncısı pqueen}
ChickLitDikkat, hikaye errrrrrrkek içerir.