Jego reakcja kiedy wejdzie ci do łazienki

39 3 2
                                    


Do wszystkich:
Leżałaś w wannie i odpoczywałam
po ciężkim dniu w pracy.
[T.B] wszedł nagle do łazienki.
Wtedy nie byliście jeszcze razem.

Jin:
- Jin wyjdź! - krzyknełaś cała czerwona
- Spokojnie [T.I] chciałem się zapytać co chcesz zjeść na kolację ale... - przerwałaś mu.
- Jajecznice i już wyjdź po pożałujesz - po twoich słowach chłopak szybko wyszedł.

Suga:
- Długo jeszcze? - zapytał chłopak, nawet nie wiedziałaś że wszedł. Szybko się zakryłaś rękąma.
- Yoongi wyłaź z tąd!
- Jeju kobieto nie drzyj się. Już idę chciałem się tylko zapytać. - powiedział chłopak idąc do drzwi. Kiedy miał wyjść odwrucił się w twoją stronę.
- Wiesz że nie musisz się zakrywać bo i tak nie masz się czym chwalić - po tych słowach wyszedł.

J-hope:
Hobi nagle wszedł z ręcznikiem owiniętym w pasie, spojrzał na ciebie kontem oka. Skuliłaś się na co chłopak się uśmiechnoł. Podszedł do szafki i wyciągnoł z niej suszarkę. Wychodząc jeszcze przeleciał cię wzrokiem.

Rap Monster:
-Nam wyłaś stąt!
-Ale ja chcem tylko po patrzec - odpowiedział chłopak a później tego żałował bo rzuciłaś żelem w niego.


Jimin:
Stał i patrzył na ciebie z lenny na twarzy. Kiedy miałaś na niego krzyknąć chłopak spytał się:
- [T.I] może by tak...
- W twoich snach!
- W moich snach jest jeszcze gorzej skarbie, i robisz tam ciekawe rzeczy - na tychmiast się zarumieniłaś co Jiminowi się bardzo spodobało.
- To jak będzie?
- Wypierdalaj - po tym słowie chłopak nie chętnie wyszedł.

V:
Chłopak wszedł w samych bokserkach i szerokim uśmiechneł.
- Tae co ty robisz? Wyjdz z tąd!
- Ale misia ja chciałem tylko zrobić wspólną kąpiel - chłopak wyraźnie nie wiedział o co ci chodzi.
- Ale ja nie chcem! Wyłaś z tąd! - krzyknełaś głośniej. Chłopak z smutkiem opuścił łazienkę.


Jungkook:
Kooki nie spodziewał się że będziesz w łazięce więc po prostu wszedł, kiedy cię zobaczył zrobił się czerwony
- Pszepraszam - po tych słowach wyszedł z łazienki.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 20, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje BTS ( zawieszone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz