Stiu fata ca te topesti, ca si untul pe tigaie, pentru acest mascul alpha care le are la pula pe toate tipele misto din cartierul tau pe care ai vrea sa le storci ca pe un cos deabea copt de pe fata surorii tale!
Nu e satisfacator?BA DA!!!Dar tu nefiind mulțumită.....vrei sa il faci pe alpha sa te placa.Tu cea care il placeai din generală iar el ala care te făcea urâtă dar tot el ala care se masturba cand te vedea pe tine goală!Niste fleacuri!
Acum tu vei deveni femela beta pregătit a pentru orice!Tu o sa il faci pe masculul tau sa vadă inimi, fucking roz si rosii peste tot numai cand o sa iti miroasa parfumul ala pe care ai dat,IN PULA MEA 1000 de €.
E frumos dar greu de obținut deoarece este singurul pateu de bou vandut pe piata neagră a lui Satana!E asa de rar încât si măsa nu a fost lăsată sa il tina in brate numai ca sa nu ii ia puful auriu de pe piele!
Am cateva tips-uri pentru tine pentru a il cuceri pe acest mascul care face fetele sa se prostească enorm de mult pentru el!
1. Da-ti cu machiaj!Cu o tona de machiaj!Masculilor alpha le plac femeile sexy,misto si proaste!Tu trebuie sa fii femela beta aia cu o tencuiala pe fata care trebuie cel putin sa reziste 24 din 24!
Daca esti destul de atrăgătoare cu machiaj pe fata e un plus!Doar sa nu faci sex cu el din prima ca daca ai rimel si ruj o sa arăți ca Bloody Mary violată in cur!
Tu,da tu!Trebuie sa fii femela beta care il vaneaza,tu va trebui sa faci totul!Si cand ma refer la tot nu ma refer numai la partidele de sex si cinele romantice si peretii roz cu inimiore rosii!NU!!!!Va trebui sa ii speli îmbrăcămintea si sosetele alea pe care nu le-a mai dat jos de 2 ani încoace!
Masculul ala nu are nevoie de o iubita care sa i-o suga in fiecare noapte ci de o muiere care sa ii spuna povesti de noapte sa ii gateasca si sa ii spele lenjeria intimă in fiecare noapte a vieții sale!
El cand o sa dorma ca un bou in pat tu ca o muiere si o femela beta o sa ii speli sosetele si lenjeria intimă nu e asa?
2. Sa stii sa te imbraci pentru o femela beta este ca si pentru un mascul alpha care stie sa se masturbeze.....daca nu stii cum sa te îmbraci esti un nimic pe lume!
Arunca hainele alea de la Second hand si i-ati haine de la Gucci!Din banii tăi desigur ca ma-ta o sa fie in gen "Ti-am luat haine pe anul asta....daca mai vrei sa iti iei o zbreanta iti iei din banii tăi!"
Trebuie sa iti iei haine de 20 000 de € daca vrei sa fii populara in gasca masculului alpha pe care lumea da doar un ban.Daca nu iti iei haine scumpe comiti un păcat iar Dumnezeu o sa te duca direct in Iad!
Sa nu te prindă dracu ca iti iei haine de 1945 ca ala o sa se uite la tine ca la hieroglifele egiptene de acum un miliard de ani!
3. Ia mai taieti dracu unghiile alea de la picioare ca ajung pana la granita Bulgariei ce dracu?!Trebuie piciorusul sa iti intre in sandalele de la Gucci ca alpha-ului nu o sa ii placa in veci de tine daca nu porti Gucci!
Lasa-ti unghiile lungi dar curate la mâini,ca sa poti sa ti le bagi in gâtul femelelor beta fake care vor sa te intreaca si iti ia masculul si nu in ultimul rand ia-ti parul de pe mâini!
YOU ARE READING
Cum faci un baiat sa te placa?
RomanceBăieții sunt greu de obținut dar eu te voi ajuta sa ii castiga inima alesului tau!