1.Bölüm

58 7 3
                                    

Ben Alara Keskin.
Bugün okulun 3.Günüydü ve bir iki gün sonra okul açılışı için balo olacaktı ama ben daha hiç bir şey için hazır değildim.Okul çıkışı arkadaşlarımla vedalaşıp hızlı adımlarla evin yolunu tuttum.Alışveriş için hazırlanıp telefonumun ekranını açtım.WhatsApp uygulamasından "Yenilmezler" adlı ihtişamlı grubumuza girdim ve yazdım.
"Kızlar hazır mısınız ben çıkıyorum."
Elif:Ben de çıktım şimdi,buluşma yerimize geliyorum.
"Sen nerdesin Nisa?"
Nisa:Daha makyajım bitmedi siz ne ara hazırlandınız?
Elif:Ohoo çabuk ol kız süslü.
Gruptaki yazışmalara bakarken konuşmalarının bittiğini farkettim çokta yazışmamışlardı zaten.Nisa konusunda bir şey söyleyecek olursam arkadaş grubumuzun en süslü kişisidir,o kısacık saçlarını bile bin türlü hale sokabiliyordu.Yolda yürümeye devam ettim ve ötede ki buluşma yerinde Elif'i gördüm,yanına gittim.
"Eee Nisa gelmedi mi?"
"Soruyor musun gerçekten?" deyişiyle elimle ağzıma fermuar çekiyormuş gibi yapıp sustuğumu ifade ettim.Süslü Nisa sonuçta sormam ayıp.Elifle beraber Nisa'yı bekliyorduk ki beklediğimiz kişi de geldi.Beraber köşedeki mağazaya girdik.Mağazada kıyafet bakarken girişimizle beraber Nisa'nın elinde bir sürü elbise vardı.Elifle ben şaşırmadık.Klasik süslü Nisa.Ben ve Elif elimize bir kaç elbise alıp kabine yöneldik şanslıydık ki bir çok kabin boştu.Kabinlere girdik kıyafetlerimizi deneyip birbirimizin nasıl olduğunu görmek için kabinin dışına çıktık.Dışarıyada sadece Elif çıkmıştı,Nisa'ya seslendiğimde
"Bu elbise olmadı bana diğerini giyip geliyorum."
"Alırken bedenlerine bakmadın mı Nisa?"
"Of ne biliyim güzel olanları kaptım işte."
"Of Nisa."dedim ve Elif'in elbisesini inceledim.Elif'in seçtiği elbise dizlerinin üstüne kadar gelen mavi omuzlarında bir kaç pırlanta olan güzel mi güzel elbiseye baktım.Elif'e o kadar çok yakışmıştı ki gözlerimi ondan alamıyordum.
"Çok güzel olmuşsun Elif Hanımmm."
"O sizin güzelliğiniz Alara Hanım."dediğinde ona gülümsedim ve Nisa'da kabinden çıkabilmişti sonunda.Arkadaşım diye demiyorum seçtiği elbise harbiden güzelmiş fıstık yeşili bir elbise,uzun,V yaka ve Nisa'ya çok yakışmış tam da kendine göre bir elbiseydi.
"Oha Nisa çok güzel olmuşsun!"dediğimde
"Tabi kızım ben seçtim sonuçta."kendini övmeyi de ihmal etmiyordu.Nisa da benim elbiseme bakarak,
"Cenazeye mi gidiyorsun Alara bu ne siyahlık."insan biraz kibar olur.Diye geçirdim içimden
"Hayır,ne alaka,ben siyahı seviyorum bir kere."
Elif:Bence çok yakışmış sen takma Nisa'."
Nisa da gözlerini devirip aynaya baktı.
Nisa:Kızlar gelin aynaya bakın sizde çok şık görünüyorsunuz Alara simsiyah olsa da yakışmış yine zilliye.
Tebessüm ederek telefonumu çıkardım.
"O kadar giyindik selfie yi unutmayalım kızlarr."
Elifle Nisayı yanıma alarak fotoğraf çektim.Sonra kabinlere geri döndük ve seçtiğim diğer kıyafetleri denemeden çıktım.Elifte aynı şekilde çıkmış.
"Nisa çıkmıyor musun?"diye Nisa'ya seslendiğimde
Nisa:Bi kıyafet denemiştim ama sevmedim zaten onu çıkarıyorum.
Elif:Ah Nisa hadi çabuk ol.
Bir kaç dakika bekledim sonra Nisa'da çıkmıştı sanki harp savaşından çıkmış gibi bi hali vardı.
  Mağazadan elbiseleri alıp çıktık,dışarıda ılık ılık rüzgar esiyordu hava oldukça güzeldi.Elifle birbirimize baktık ve aynı anda "Nisa nerede?"
Dedik.Daha yeni çıktık mağazadan ne ara kayboldu bu kız diye düşünürken Elif telefonunu çıkarıp Nisa'yı aradı.
"Nisa nerdesin kız?"
"Karşınızdaki takıcıdayım görmüyor musunuz?"
Nisa'nın sesini ben bile duydum telefondan kulağıma kadar geldi sesi.Telefonu Eliften alıp
"Bekle Nisa geliyoruz kapat hadi." Diyip yanına gittik.
Kenarları ledlerle süslenmiş takı dükkanına girdik.Nisayla göz göze geldiğimizde bana el sallıyordu,yanına gittik.
"Bize haber vermeden yanımızdan niye ayrılıyorsun Nisa sen bizi çıldırtmak mı istiyorsun." dediğinde Elif,Nisa da "Yakınınızdaydım zaten." Bende "Tamam tamam bir kaç bir şey bakıp çıkalım."
Kızlarla konuşmayı bırakıp takı bakmaya başladım.Gördüğüm kolye gözlerimi almıştı.Ucunda minik parlak bir taş vardı ve yanımda konuşan görevlinin bana bir şeyler söylediğini işittim "Bu kolyenin taşı çok değerlidir ve biliyor musun sana çok yakışır." dediğinde gülümseyip "Teşekkür ederim gerçekten çok güzel bir kolye." dedim.Başını olumluca sallayıp diğer müşterilerle ilgilenmeye devam etti.Kolyeyi kızlara göstermek üzere yanlarına gittim onlarda çok beğendi ve kolyeyi satın almak için kasaya gittim.Biraz pahalı olsa da ben bu kolyeyi almayı kafama koymuştum.Elif'in aldıklarına da baktım sonsuzluk işareti olan kolye,uzun zarif zincirli bir küpe almış oldukça güzeldi.Nisa'nın aldıklarına baktığımda elinde sayamayacağım kadar kolyeler vardı.Bu kız iyisini de kötüsünü de almıştı sanırım.Onlarında işi bittikten sonra dükkandan çıktık.
Kızlara;
"Elif,Nisa giysileri tekrar deneyelim bizim eve gidip makyajımızı da yapıp son halimizi bi görelim,merak ediyorum.Hem bizde kalın akşam pijama partisi yaparız."
Nisa:Bu akşam çok eğleneceğiz.

𝙼𝚄̈𝙲𝙰𝙳𝙴𝙻𝙴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin