Nisa,Elif ve ben akşam için hazırlık yapacaktık.
Kızlarla beraber evin yolunu tuttuk.Eve gittiğimizde anahtarımı alıp kapıyı açtım,en oldukça sessizdi.Sehpanın üstünde küçük bir not buldum elime aldım notta ise Babanın işi çıktı bundan dolayı babanla birlikte Trabzon'a gittik,karnın açsa buzdolabında atıştırabileceğin şeyler hazırladım eve gelince bizi ara seni seviyoruz.
Telefonu çıkarıp annemi aradım onunla konuştuktan sonra kızlarla mutfağa gidip bir şeyler atıştırdık.Akşam için kek,pasta,börek yapacaktık.Pasta için Nisa marketten malzeme alıp geldi.Elif malzemeleri bir kaba koydu Nisa da karıştırdı.Pişirme işide bana kaldı.Elif'in bizi unlaması dışında her şey çok güzeldi ama yine de çok eğlenmiştik.Akşam için her şey hazırdı.Geçenlerde aldığım film CD lerini DVD'nin yanına koymuştum.Kızlarla odama çıkıp kıyafetlerimizi giyip birbirimizi tıpkı
moda programlarında ki jüriler gibi eleştirmiştik.Hele Nisa'nın ayakkabıları İşte benim stilim de Bahar'ın o ayakkabılar rihannanın demesini andırıyordu.Aldığım kıyafetleri çıkarıp düzgünce dolabıma kaldırdım.
Sonra aynanın karşısındaki sandalyeye oturup kızlara döndüm
"Ee kızlar o kadar hazırlık yaptık hadi pijamalarımızı giyelim." diyip sırıttığımda onlarda bana baktılar.Dolabımdan iki giyimlik pijamalarıda kızlara verdim.Ben kırmızı,Elif mavi,Nisa da pembe panter gibi olmuştu.Yatağımdan bir kaç ayıcık aldım kızlara fırlattım onlarda tuttular.Tv izlemek için salona indik.Filmimizin adı Acı Tatlı Ekşi ydi.Türü romantik bir filmdi.Filmi başlatmak için Elif CD yi DVD ye taktı.Bende mutfağa patlamış mısır yapmaya gittim.
Nisa: Nerde kaldın be kızım seni bekliyoruz iki saattir. diyip elimdeki mısıra parlak gözlerle bakarak "Ay canım arkadaşım sen bizim için mısır mı yaptın?"
Dediğinde bende karşılık olarak
"Senin için değil Elif ve benim için." Bana masum kedi bakışlarını attı ve ben de dayanamayıp "Şaka Nisa şaka bizim için yaptım.Elif başlat kanka filmi." dediğimde Elifte filmi başlatmış koltukta oturup filme odaklanmıştık başrolde olan Özge Özpirinçci ve Buğra Gülsoy'da rollerini oldukça güzel oynuyorlardı en sevdiğim ikili diyebilirdim.Nisa'nın Brad Pitt'e olan hayranlığı kadar üstlerine düşmesemde seviyordum bu ikiliyi.Aklımdaki düşünceleri atıp filme odaklandım,film bittikten sonra kızlarla odama geçip dertlerştik,eski anılarımızı birbirimize anlatıp hem güldük hem ağladık.Sonra kızlara "Bu gece burda kalsanıza."dediğimde onlarda onaylayıp ailelerinden izin almak üzere annelerini aradılar.İzin onayı alıp bende kalacaklardı.Beraber yatağımızı yapıp konuşa konuşa uyuyakalmıştık.
Kuş cıvıltılarıyla uyandık,perdeyi açtım pencereyi açıp odanın hava almasını sağladım.Kızlarla hazırlanıp okulun yolunu tuttuk.Okula vardığımızda öğrencilerin okul açılış balosu hakkında konuştuklarını duyabiliyordum.Elif ve ben sırama oturduğum.Nisa da arkamıza oturdu.İlk dersimiz İngilizceydi.İngilizce öğretmenimizin elinde bir kaç kitap ve küçük kutuda minik minik kağıtlar vardı.Elindeki kağıtları bize açıkladı.Proje için 2'şerli grup oluşturacaktı.İlk olarak "Alara gel bakalım kura çekeceksin kim çıkarsa onunla birlikte ödev yapacaksın." dediğinde kutudan bir kağıt seçtim.Kâğıtta ki isimde de Serkan yazıyordu.Serkan'a baktığımda pis pis sırıttı.Bende yapmacıktan ona sırıttım.Yerime oturduğum sırada diğerleri de kura çekti ve
böylece kura çekimi bitmiş oldu.Teneffüs zili çaldığında kızlarla beraber dışarıya çıktık.Serkan da yanımıza gelmiş bana "Ödev hakkında konuşalım mı?" demişti.Ödevle ilgili konuşmak istemediğini biliyordum bakalım derdi neymiş..