Ofise döndüğümüzde Ryan* ile karşılaştık tanrım bu çoçuk için ölüyorum çok yakışıklı.
*
Ryan : iyi günler bayanlar.
Milan : iyi akşamlar.
NE!! Hayır bu hatayı yapamam. Gülünç duruma düştüm.
Hila : iyi günler ryan.
Masama doğru gittim. Utançtan kıpkırmızı olmuştum.
So yeon sesini değiştirerek.
So yeon: iyi günler bayanlar.Hila: iyi akşamlarr hayatımın aşkı.
Yine dalga geçmeye başladılar.
Tamam sevgilisi olduğunu biliyordum ama aşk işte ne yapabilirsin ki . Ryan benim hayallerimin aşkı . Maalesef ki başka birine aitti. Bu beni ne kadar üzüyordu ama arkadaşlarım benimle dalga geçiyorlardı. Sinir bozucu.Milan : ben eve gidiyorum.
Hila : tamam kızma sinirli patates.
Milan : o patatesi senin neyse.
So yeon : ovvv alaycı kuş sinirlendi.
Milan : Yeter. Yeter. Yeterrr!!!!
Arabaya bindim ve arabayı çalıştırdım. Zaten sinirim tepemdeydi birde onlarla uğraşamazdım. Bütün sinirimi gazdan çıkartıyordum. Umarım fazla ceza yazmazlar . Yada yazsınlar umrumda değil.
Eve vardım ve Cehennem sıcaklığığında suda duş aldım. Duş beni rahatlatan tek şeydi müzik dinlemek dışında . Bu akşam yiyebildiğim kadar çikolata yiyecektim . Sebebi asla sinirli olmam değildi sadece canım çekmişti. Hem ben sinirli bir kız değildim kimi kandırıyorum ben dünyanın en sinirli kızıyım. Ve bu akşam whit** ta sarılıp uyuyacaktım.
**
White benim için dünya kadar değerliydi. O benim ilk aşkımdı ryan dışında. Ah ryan benim için yaratılmış olmalıydı.
Gözlerim yavaş yavaş kapandı ve uykuma yenik düştüm.Bölüm 2 umarım seversiniz.