I.

296 15 0
                                    


bolo len niečo pred večerom. vychutnávala si výhľad na hory a sedela pred vlnami mora. v ruke držala už pomaly hasiacu cigaretu. toto bolo jej obľúbené miesto kde mohla v kľude a osamote premýšľať.
nedaľeko od nej si všimla chlapca ako hádže malé kamienky do vody.
ich pohľady sa na sekundu stretli. nemala chuť sa rozprávať a tak odvrátila zrak a jej oči sa presunuli na pomaly sa hýbajúce sivé až do oranžova sfarbené oblaky.
ruky aj celé telo sa jej triasli od zimi, ako inak. nikdy sa nevedela obliecť podľa počasia.

'môžem sa pridať?'ozval sa chlapčenský hlas za jej chrbtom.
otočila sa a stál tam ten istý chlapec. prezrela si ho z blízka, bol celkom nízky ale stále bol vyšší ako ona. na červeno nafarbené vlasy mu viali v studenom vánku a na tvári mu ešte stále nezmizol široký úsmev.
'umm...prečo nie?' odpovedala nervózne a potľapkala rukou na miesto vedľa nej.
'je ti zima, však? na, tu máš, ja ju nepotrebujem.' povedal s úsmevom a vyzliekol svoju džínsovú bundu a prehodil jej ju okolo ramien.
'čo tu niekto ako si ty robí?' opýtala sa s trochu drzím podtónom.
'naberám inšpiráciu.'
'tak potom sme tu potom obaja pre tú istú vec. chodím tu často keď potrebujem zabudnúť alebo nabrať inšpiráciu.' už istejšie odpovedalo dievča.
zosňala si džínsovú bundu z ramien a obliekla si ju. jej telo zachvátilo teplo. pousmiala sa pre samú seba.
'inak smiem sa opýtať, ako sa voláš?' stále sa snažil nadviazať konverzáciu, teraz už istejšie.
'adeline. a čo tvoje meno?'
'uhhh...hongjoong. volám sa hongjoong.'

Sweet Adeline {ATEEZ Hongjoong,SK}Where stories live. Discover now