Lærerene våre: del 3

26 1 1
                                    


(JEG BRUKER IKKE ORDENTLIGE NAVN, MEN DE SOM GÅR I KLASSEN MIN FORSTÅR)

Kurt: Kurt er en mann, ca 50-60 åra. Når vi var små så fortalte han spøkelses historier osv, men nå som han og vi er eldre har han blitt... KOSERN!!

Eivind: Eivind er i 20 åra. Han er den sjenerte, men tempramange læreren. Han kan bare stå og se i gulvet og smile. Det går et rykte om at han er en demon. Også vet han ikke helt hvordan han skal reagere så noen ganger står han bare og danser. han er demonen.

Kai Robert: Kai er en mann ca 20-30 åra. Han spiller/spilte i korps, og han kan ukulele og gitar. Han er den som kan ALT han oppfører seg som om han er en elev i timene. (ikke når han er lærer da) Også har han gått på alt mulig i 15 år. Ja, 15. presis. Han er.... Kan-alt-fyren.

Anna Karine: Dame i 50 åra. Denne læreren har veldig langt navn, hele tre etternav og to fornavn. så vi kaller hun bare Linda. Hun er den som alltid skal overta Eivind sine timer. Hun tar alt VELDIG seriøst. eks: Elev: Linda, hun tok blyanten min. Linda: oi, vil du ha en elev samtale? ja, vi tar en elevsamtale vi. Hun er.... Passer-på-alle-dama.

Britt: Hun er en gammel dame ca 60 åra. Hun liker å lage mat, men aller best liker hun og klage på elevene sine i mat og helse. Når vi skal dekke på bordet roper hun alltid FINGERN! hun hater spessielt en elev Pål Halal, hun sa en gang at det var farlig å løpe med saks. når pål halal løp med saks sa hun bare, det er bra hvis du dør! hun er morder-mat-dama.

corona is a bitchWhere stories live. Discover now