Pohled: Denisa Swap
Škola....zase jako každých 5 zasraných dnů v týdnu. Dneska tady je nějaká akce. Budeme tady do spát, celá naše třída a asi 3 učitelé a nejhorší na tom je, že to je povinné. Ve třídě nemám žádnou kamarádku ani kamaráda. Nikdo se se mnou nebaví a je to kvůli tomu, že jsem vyznavačka emo. Konečně jsem se dobelhala do třídy. Zapadla jsem do své lavice, která je úplně vzadu. Učili jsme se 8 hodin. Skončili jsme v 15:30 a za půl hodiny měla začít ta 'super' akce.
17:00"Tak dnešní program bude takový volnější." řekl učitel češtiny a dějepisu pan Fredie. V pravo od něj stál Ruisel učitel ruštiny a fyziky a v levo učitel informatiky a matiky pan Gerdufur. První co jsme dělali bylo to, že jsme hráli flašku.
Pohled: Jacob Ruisel
To je zase řevu. 23 lidí a oni na sebe řvou jak kdyby tady byl celý dav.Musím si jít zakouřit. Nikotin mě možná aspoň na chvíli uklidní. "Za chvíli se vrátim...." zašeptal jsem John-ovi (učitel Fredie). "Dobře...." přikývl. Byl jsem v asi v půlce schodiště, když najednou mi někdo podrazil nohy. Omdlel jsem...
17:30
Pohled: Denisa SwapRuisel někam odešel a dlouho se nevrací.... Doufám, že ho něco sežralo... Paris...blondýnka s velkým zadkem a ještě většíma kozama... ta je z celé třídy asi nejhorší... Flaška se otočila na mě.... super ... "Jdi a sežer hlínu z tam toho květináče....." přikázala mi úžasná Paris. "Dávám fant...." řekla jsem a dala do prostřed svoji bačkoru.
Pohled: John FredieKde sakra je? "Jdu najít Jacob-a..." řekl jsem svému kolegovi. Doufám, že to tady s těma parchantama zvládne sám. Šel jsem po dlouhé chodbě a zamířil na schodiště. Na posledním schodu mě někdo silně praštil do hlavy a já samozřejmě omdlel....
18:15
Pohled: Mark GerdufurJéžiš kam oba zmizeli?! Potřebuju na záchod a nemůžu je tady nechat samotný, ale co mi zbývá? "Já teď na chvíli odejdu....hned jsem zpátky, takže žádnej bordel..." oznámil jsem jim a vyšel na chodbu. Záchod se nachází ve 3/4 chodby. Byl jsem asi v půlce, když najednou mě něco koplo silně do břicha.... "Co po mně chceš?" zeptal jsem se té věci, co mě kopla. Pištivě se to zasmálo a udeřilo mě to něčím do hlavy. Omdlel jsem....
ČTEŠ
Devil's sweetheart
HorrorDevátá třída základní školy zůstává ve škole přes noc. Osoby této akce začnou podivně rychle mizet... Kdo nebo co zatím stojí?