Tajemná Pozvánka

22 2 0
                                    

,, To sou ale zmrdi!" Pomyslel si blonďák cestou na jemu neznámé místo. Od začátku se mu tam vůbec nechtělo, ale pozvánka s jeho jménem byla pozlacená a měla tak zajímavou vůni...bylo by neslušné jí odmítnout. Dorazil na místo adresy, byl zde malý, starý trochu poničený dům s vysklenými okny. Myslel si že je to jenom špatný vtip, ale podíval se na pozvánku, přičichl si a šel se porozhlédnout kolem. Kolem domu byl ze všech stran rozervaný plot jak od dodávek, půda byla téměř holá, občasná pampeliška nebo nějaký jiný plevel, za domem byly 4 dodávky a hromádka hezky položených železných tyčí, snad 2 metry široká, a alespoň metr vysoká. Začínalo mu docházet že to nebyl vtip,sebral zbytek odvahy a rozhodl se jít dovnitř. Zaklepal na dveře ale nikdo neodpověděl, prohlédl si dveře a chtěl je otevřít, byly zamčené ale jak mile se do nich trochu více opřel zrezivělý pant povolil. Dveře, i s blonďákem na přední straně se sesypaly na zem. Zbyla z nich pouhá hromada třísek, blonďákovi se naštěstí nic nestalo. Vevnitř byly 2 velké koberce na dlážděné podlaze, na nich velký kulatý stůl s bílým ubrousem a svícnem, dům vypadal opuštěně, proto mu přišlo divné že svíčky stále svítily.

Nový perverzní začátek Kde žijí příběhy. Začni objevovat