==TANITIM==
Tam 354 yıl önce dünya 2 ye ayrılmıştı. Iyiler ve kötüler .. Iyi büyücüler ve kötü büyücüler .. Iyi cadılar ve kötü cadılar .. Kötülerin başı Siwon kardeşi Donghae ve kardeşinin sevgilisi Eunhyuk'u hiçbir zaman desteklememişti..EunHyuk iyilerin başıydı , kötüler hiçbir zaman iyileri sevmezdi , sevmemeliydi. Seven ilk kişi Donghaeydi.. Bir iyi ve kötü beraber olamazdı .. Iyiler kötülerin asiliğine sürülen bir lekeydi.. O kraldı.. kötülerin kralı .. Iyilerle düşmanken nasıl onları destekleyebilirdi ki.. ?
Bu yüzden yıllarca savaştı.. Bu ilişkiyi öğrendiğinde Donghae hamileydi.. Siwon çıldırmıştı.Ama yaptığı hiçbir şey aşklarına engel değildi. İşte o gün.. Donghae ve Eunhyuk'un artık yaptıklarına dayanamayıp büyücü ve cadıların kara büyü yapmalarına izin verdikleri gün , çocuklarının doğdukları ilk gün .. Eğer siwon Eunhyuk'un boğazına kılıç dayamasaydı Eunhyuk, Donghae ve bebekleri sonsuza kadar beraber kaybolacaktı, nereye gideceklerini bilmiyorlardı saten önemli de değildi . Tek istedikleri üçünün beraber olmasaydı . Abisinin elinden kılıcı almaya çalışırken yere bıraktığı kundaktaki bebeği alamadan yok olmuşlardı. Siwon bebeği öldürmeye giderken cadı afrodit onu lânetlemişti ayakları yerden kesilirsen cadıya korku dolu gözlerle bakmıştı .Gök gürlüyor şimşekler çakıyordu "O cocuk ve senin cocuğunun kaderi artık bir. O çocuğu sen tanıyamayacaksın , kokusundan kalbine kadar her şeyi senin çocuğuna ait. Düşen yapraktan yıldızlara kadar and olsun ki onları sen bile ayıramayacaksın , onlar senin sonunu getirecek iblis. Tüm öldürdüğün iyilerin hesabını vereceksin " Diyerek kaybolmuştu.O günden sonra kimse Eunhyuk ve Donghaenin veya bebeğin nereye gittiğiyle ilgilenmemişti Siwon hariç..büyücülerin yaptığı kara büyünün etkisiyle herkes kısa bir uykuya dalarken Donghaenin en yakın arkadaşı o bebeği alıp saklamıştı .. Olaydan 1 gün sonra ise Siwonun bir bebeği olmuştu . Kehanetten kimsenin haberi yoktu . 1 kişi hariç .. Bebeği alan rahip onun geleceğini görmüştü.. Ve siwon cocugu doğduktan sonra ülkedeki iyilerden onunla yaşıt tüm kız ve erkek bebekleri öldürmüştü .. Belkide o, öyle sanmişti ..Kötülüğün yer ettiği kalbinde ona yer varmıydı ?
+++++++
Gözleri birleştiği anda kehanet devreye girecek engelleyemeyeceğini biliyorsun değil mi ?
Hayatım yettiği sürece onu o iblisten koruyacağım++++
Kin , ihanet , öfkeyle taşmış bir kalp ..Daha bebekken yalnızlığa terk edilmiş bir cocuk
Kendi hayatı için onları ayırmaya yemin etmiş bir baba
+++Benimle olursan karanlığa çekilirsin luhan
Elimi tuttuğun sürece her zaman aydınlıkta olacağım+++++++
Daha doğdukları anda kaderleri bir yazılan iki ayrı insan
+++
Bu hikaye ne kadar ileri gidebilirdi ki ?Ilk defa fic yazıyorum Vote ve yorumları bekliyorum ,ona göre devam edeceğim kendinize iyi bakın ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FATE LOVE(ASKIDA)
Fanfiction++++ Kin , ihanet , öfkeyle taşmış bir kalp .. Daha bebekken yalnızlığa terk edilmiş bir çocuk Kendi hayatı için onları ayırmaya yemin etmiş bir baba +++ Benimle olursan karanlığa çekilirsin luhan Elimi tuttuğun sürece her zaman aydınlıkta olacağı...