Jesteś krajem i uczęszczanie do normalnej szkoły jest dla ciebie krępujące? Nie martw się! Specjalna szkoła dla personifikacji państw stoi przed tobą otworem i przyjmie Cię z otwartymi ramionami! To jedyna taka placówka, która zaoferuje Ci tak bogaty rozkład zajęć przygotowujących do życia jako głowa swojego kraju. Nie ważne jakiego jesteś wyznania, wzrostu, orientacji, bądź ile Żydów zamordował twój ojciec - liczysz się tylko ty, a bogate grono nauczycieli z chęcią podzieli się z tobą swoim doświadczeniem. Nasi uczniowie na czas swojej edukacji będą zamieszkiwać w wpełni wyposarzonych pokojach akademickich. Ogrom miejsc wypoczynkowych zarówno dla wykładowców jak i naszych studentów zapewnia najlepsze warunki do odpoczynku, a ogród na dachu pozwala cieszyć się widokiem przepięknego miasta, które zapewne z chęcią zwiedzicie! Stołówka proponuje wybór dań z całego świata, aby każdy mógł czuć się jak w domu. Można zjeść tam zarówno lekki śniadanie jak i porządny obiad, a to wszystko za drobną opłatą miesięczna. Wiele wolnych sal w naszym budynku zarezerwowana jest do zagospodarowania dla uczniów jako różnorakie kluby. Już teraz wyślij do nas swoje zgłoszenie, a my wskarzemy Ci drogę do lepszej przyszłości!
Jednak czy na pewno wszystko będzie tak kolorowe jak się wydaje...?
Witamy w Countryhumans High!
Cieszymy się, że postanowiłeś zapisać się do naszej uczelni i rozpocząć edukację!
Zanim jednak przejdziesz do wypełniania e-formularza zapoznaj się z naszym regulaminem.|REGULAMIN|
1. Nie przyjmujemy państw powyżej 25 oraz poniżej 18 lat.
2. TYLKO I WYŁĄCZNIE Countryhumans mogą uczęszczać do naszej placówki.
3. Nie akceptujemy zwierząt na terenie uczelni. W specjalnych przypadkach możemy zapewnić opiekę twojemu zwierzęciu. (Kontakt na priv bądź w sekcji pytań)
4. Wszelka niesubordynacja będzie karana.
5. Uczeń ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody materialne.
6. Jeśli nie jesteś zamożnym krajem możesz ubiegać się o dofinansowanie. Pod warunkiem utrzymania średniej 4,00.
7. Na terenie szkoły obowiązuje zakaz alkoholu oraz innych środków odurzających.
8. Palenie dopuszczalne jest tylko w specjalnie wyznaczonych miejscach.
9. Maksymalne spóźnienie na lekcje to 15 minut.
10. W budynku obowiązuje obuwie zmienne.
11. Złamanie większości z powyżej wymienionych punktów kończy się natychmiastowym wyrzuceniem z placówki.
|UWAGA|
Regulamin może być aktualizowany.
|INFORMACJA|
Po zapisaniu się każdy kraj otrzyma dwa przedmioty specjalne. Przydziela je Dyrektor (ja). Można ubiegać się o jego zmianę.