54 9 29
                                    

'Bae JooHyun'

"Lee Taeyong'un cansız bedeni sabah saat 7.30 sularında evinde bulundu. Ölümünün sebebi hala bilinmiyor, evdeki bulunan tek delil ise bir silah. Fakat ilginç olan ise silahta hiçbir parmak izine rastlanmaması."

Televizyon'u nasıl kapattığını bilemedi Irene. Elleri yaşadığı şoktan titriyordu. Telefon'unu eline aldı, ihtiyacı olan tek bir ses vardı şimdi.

-Taehyung

-Efendim, İrina

-Buraya gelebilir misin?

-Peki, ama acil bir şey mi oldu?

Yutkundu, evet diyemedi, evet ,oldu diyemedi.

-Yok, hayır sadece ihtiyacım var.

-Geliyorum.

...

Taehyung daha gelmemişti. Delirmiş ,aklını yitirmiş gibiydi genç olan. Taeyong onların eski ortağıydı.

Büyük bir belirsizlikle, ortaklıklarına son vermişlerdi.

       ┌Flashback ,2014

-İrene hanım, bugün saat 12.30'da Taehyung ve Taeyong bey ile öğle yemeği yiyeceksiniz. Daha sonra bir planınız yok, bugün boşsunuz.

-Peki, çıkabilirsin Miyeon.

İçinde bir huzursuzluk vardı bugün. Çok aldırmadı, şirkete yakın olan restorant'a yürüdü. Taehyung ve Taeyong'un oturduğu masaya oturdu.

-Selam beyler.

İkisinden de ses gelmeyince bir şeyler olduğunu anladı, çok üstelemedi.

-Eee, ne yiyoruz?

Yine ses gelmeyince şaşırdı önce.

-Pekala çocuklar, neyiniz var sizin?

-Bizim güzel ortağımız Taeyong, yıl sonuna yetişmesi gereken tasarımları 'yanlışlıkla' yırtmış.

-Taeyong?

-Özür dilerim.

Bu kısa konuşma Taeyong'un masadan kalkmasıyla son buldu. Taehyung'a baktı genç kadın.

-İrene, üzülme hayatım önemli değil,daha iyi insanlarla çalışırız bizde.

-Anlamıyorum, gayet iyi anlaşıyorduk. O iyi bir ortaktı.

Flashback End

Çalan zille kendine geldi. Taehyung gelmiştir diye düşündü ama karşısında gördüğü kişi onu yanıltmıştı.

-Hoşgeldin Teddy Bear.

Seulgi'ye böyle seslenmeye bayılırdı.

-Selam

-Çıkan haberi görmüşsündür.

-Evet, onun için geldim. İntihar olduğunu sanmıyorum, cinayet bu. Ama kim yapar ki?

-Benim yaptığımı düşünecekler. Tanrım, korkuyorum.

-Rahat ol Bathory.

Bathory...

Bathory hep güçlü olandı, Irene güçlü olmaya çalışandı, Joohyun güçsüz olandı.

O Bathory olmayı seçmişti ama Joohyun'du işte o. Joohyun bulmuştu Taehyung'u, Seulgi'yi, Sooyoung'ı, Seungwan'ı, Yerim'i, Nayeon'u, o bulmuştu Taeyong'u.

"7.30 sularında evinde cesedi bulunan Lee Taeyong'un cebinde bir not kağıdı bulundu. Bu kağıdın kime yazıldığı saptanamadı,fakat bizi asıl şüphelendiren Lee Taeyong intihar mı etti yoksa o gün öldürüleceğini biliyor muydu?Şimdi kağıdı okuyorum."

❝Sevgili Bathory ve Teddy Bear;
Kendinize iyi bakın, özür dilerim. Tek isteğim 14'ü geri toplayın.❞

'Gülümsedi, 14 hiç bu kadar cazip gelmemişti. '
...

14'ü hatırla, Kasım'ı ve 14 kişiyi , 14 Kasım'ın ihanetini hatırla.

←lil'touch→Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin