Ahoj jmenuju Izuku Midoriya. Tento svět je 80% tvořen lidmi kteří jsou narozený s quirkem. Každý quirk je jiný.
Ale...
Těch 20% lidí se narodí bez quirku.. Jako já. Odmalička jsem si přál být hrdinou! A chci dokázat, že i když nemám quirk můžu se stát hrdinou. Jako ten nejlepší na světě. All Might. Vždycky zachrání lidi s úsměvem na tváři i když je situace těžká. To ho dělá tím nejlepším."Izuku příjdeš pozdě do skoly!"
"Už jdu mamy!"
"Buď opatrný Izuku."
"Neboj budu vpohodě."
Mám to trochu těžký.. Protože nemám quirk studenti ze třídy se mi smějí.
"Ty jsi ještě nezdechl Deku?!"
"Do-dobré ráno Kachane..."
To je můj spolužák Katsuki Bakugou. Je hustej! Všechno dokáže a jeho quirk je hustej.Kéžby jen byl ke mě milejší. Říká, že jsem bezvýznamná nula kvůli tomu, že nemám quirk a jeho parta je docela na jeho straně a smějí se mi také. Učitel přišel do třídy a četl kdo chce jít na jakou školu.
"Katsuki Bakugou. Ty chceš jít na U.A schopnosti na to máš takže nebude problém."
"Jasně, že nebude jsem totiž nejlepší."
"Slyšel jsem, že chce jít na U.A i Izuku Midoriya."
Všichni se na mě podívali a začali se smát. Katsuki na mě krčil nos. Achjo bylo mi hrozně.Když škola skončila ještě jsem seděl v lavici a psal si do svího deníku: Analíza hrdinů do budoucna.
"Ale ale koho to tu furt nevidím."
Lekl jsem se a podíval se na Kachana.
"Ah-ahoj Kachane."
"Co si tu píšeš?"
Kachan mi vyrval deník.
"Co to k čertu je?! Analíza hrdinů do budoucna? Ty jsi vážně ubohej."
Jeho parta se začala smát do koutků oka se mi hromadili slzy. Kachan nechal můj sešit explodovat a následně ho vyhodil z okna.
"Ne!"
Zamračil jsem se na Kachana a nadechoval jsem se, že mu něco řeknu.
"Co? Něco na srdci?"
Kachan udělal malou explozi v dlani a já rači byl zticha. Strčil do mě a já spad na zem a začal trochu brečet.
"Z tebe nikdy nebude hrdina. Jsi bezvýznamná nula! Tak jdi někam zhebnout!"
Odcházel se svojí partou a smáli se. Já jsem si utřel slzy a vstal. Odešel jsem ze školy a uviděl svůj deník jak leží ve fontánce u školy. Vytách jsem ho z vody. Divím se že Kachanovu explozi přežil. Začal jsem brečet do rukávu a odcházel domu. Zničeho nic mě pohltila nějaká tekutina. Nemohl jsem dýchat ale pak jsem najednou uslyšel.
"Všechno bude vpořádku! Proč? Protože jsem tu já!"
Nemohl jsem tomu uvěřit ale on tam doopravdy byl. All Might!
Jedním švihnutí ruky země tu tekutinu dostal. Odkašlával jsem a nedochoval se pro vzduch.
"V pořádku mladíku? Jak se jmenuješ?"
"I-Izuku Midoriya!"
All might mi zvedl deník a podal mi ho.
"Tak Izuku Midoriyo tady je tvůj deník a já musím jít."
"Počkejte! Mohl byste se mi podepsat?!"
"Zamozřejmě."
All Might se mi podepsal do deníku to je jako sen ale chtěl jsem se ještě na něco zeptat. Připravoval se ke skoku a tak jsem ho chytl za nohu. Letěli jsme. My jsme letěli!
"Pane All Mighte chci se ještě zeptat!"
"Huh?! Chlapče co to děláš zbláznil ses?!"
Přistáli jsme na jedné vysoké budově. Zničeho nic byl kouř všude a když zmizel stál tam nějaký kostlivec. Kde je All Might?!
"AAAA Kdo jste a co jste udělal s All Mightem?!"
Kostlivec si stíral krev z úst a oddychl si
"To jsem já..."
"COOOO?!?!?! Co se vám stalo?!"
"Při jednom útoku jsem dostal silné zranění. No teď když to víš chci aby si to držel v tajnosti."
Chtěl odejít
"Počkejte! Chci se zeptat.."
"Na co?"
"Můžu se stát hrdinou jako vy i když nemám žádnej quirk?"
Koukal na mě zamyšleně ale pak odpověděl.
"Promiň chlapče ale bez quirku se nemůžeš stát hrdinou, příjmi realitu."
Odešel pryč a mě se do oči vyběhli szly. Tato slova mě úplně zabodla do srdce. Takže celá moje snaha byla na nic.. Začali mi téct slzy proudem a já si sedl na zem a držel se za hlavu.Po brečení jsem přišel domu mamku jsem úplně ignoroval a zamkl jsem se v pokoji.
"Izuku všechno vpořádku?"
"Mami jdi pryč nemám náladu.."
"Izuku řekni co se děje-"
"SAKRA MAMI CHCI BÝT SÁM!"
Brečel jsem a začal vzteky ztrhávat plagáty All Mighta a všechny jeho figurky odhodil do koše. Začal jsem se bezdůvodně smát. Oblékl jsem si černou mikynu a šel ven. Máma už spala.. Koukal jsem do země a někam šel. Je mi úplně jedno kam. Ocitl jsem se v nějaký tmavý uličce. Kopl jsem vzteky do popelnice.
"Nenávidím hrdiny! Přetvářky falešny!!"
Najednou jsem ucítil na sobě něčí ruku.
"Ty nemáš rád hrdiny?"
Otočil jsem se a za mnou stál kluk s modrými vlasy a červenými očimi s bledou pletí. Pak mi docvaklo, že to je ten hledaný zločinec.
"Sh-Shigaraki.."
"Zdá se že mě znáš. Teď půjdeš ty semnou a popovídáme si. Co ty na to?"
Držel mě za krk ale jen čtyřmi prsty. Nevím co je jeho quirk ale bez quirk není moudrý sním bojovat takže jsem ho následoval. Přednámi se otevřel nějaký portál a vešli jsme do něj. Nacházel jsem se v nějakým baru.
Uviděl jsem i jiný zločince co se na mě dívaly jako když mě chtějí zavraždit.
"Sedni!"
Shigaraki ukázal na židli u pultu a já udělal jak káže.
"Ríkal jsi, že nesnášíš hrdiny. Tak mám pro tebe nabýtku."
Podíval se na mě se zlým úšklebkem.
"Přidej se k nám a pomoz nám porazit hrdiny hlavně All Mighta."
Chvilku jsem přemýšlel a pak mu odpověděl.
"A k čemu ti budu když nemám quirk?"
"Tady nezáleží jestli máš quirk nebo ne, ale v tom případě tě dobře vycvičíme."
"V tom případě platí."
Usmál jsem se na Shigarakiho ale ne mile.
"Výborně na konci chodby v levo máš pokoj."
Odešel jsem tedy do svýho pokoje. Nic moc postel skříň a nějakej stolek. Pořád lepší než nic.
Lehl jsem si do postele a v momentě usnul.Ráno mě probudil nějaký hlas.
"Vztávej.. Vztávej. VZTÁVEJ!!"
"Jsem vzhůru! Bože!"
Vystřelil jsem jako raketa a uviděl Shigarakiho který stál blíž k mojí postely.
"Konečně potřebuju aby jsi šel semnou."
Někam mě vedl a já na něj zíral s nezájmem.
Představil mi všechny v okolí a já jen kývl a odešel zpádky.Nemám nic na sebe.. Vím kdy máma odchází do práce tak jsem řekl Shigarakimu, že si jdu pro věci. Kurogiri mě tam přenesl zbalil jsem si věci a pak mě Kurogiri vyzvedl. Vybalil jsem si věci. Po vybalení zamnou přišel Shigaraki.
"Jdeme tě vytrénovat za třičtvrtě roku máme akci a chci aby jsi byl součástí."
Jen jsem se zle usmál a šel za ním.Ahojky doufám, že se vám to líbilo.
Jestli chceš. Vědět víc sleduj tento příběh. Jak jsem psala v info tento příběh je mnou vymyšlený což znamená trochu upravený z clasického anime. Zatím ahojky! (^-..-^)
ČTEŠ
Pouhá myšlenka a pohyb změnil budoucnost (1 Serie) (Dokončeno)
ActionVemte si, že když by ste se rozhodli udělat něco a udělali jste to, ale pak se vrátili v čase a udělali to jinak změníte celou budoucnost a to miliony způsoby. Izuku Midoriya si přál být hrdinou i když nemá quirk. Všichni známe jak všechno to dopadl...