Tanıtım

113 18 48
                                    

Aslında çok uzun bir süredir düşünüyorum. Kitaplara çok ilgim var ve zihnimde bin bir çeşit kurgu var. Kitap yazsam nasıl yazarım diye düşünüyordum. Birden karar verdim. Dedim ki kitap yazacağım işte böyle benim bu ilk deneyimimde bana destek olursanız beni çokk mutlu edersisiz. Müziği açmayı unutmayalım. Neyse sizi fazla tutmayayım iyi okumalar :):):):)

******

Soğuk bir kış günüydü, fırtına dinmek bilmiyordu. Kış hızla ilerliyordu. Öyle ki son dört yılın en zor kışını yaşıyorduk. Bütün canlılar inlerine çekilmiş. Ormanda yoğun bir sessizlik hakimdi.
Ben ise dağ evinin camının önünde oturmuş kahvemi yudumluyordum.

Düşünüyorum neyi mi? Ailemi onları kızlarını bırakıp nasıl gittiklerini. Beni neden bıraktıklarını. Onlardan her ne kadar nefret etsem de onları özlüyordum. Sonra onunla tanıştım onda kendimi buldum. Şimdi ise bir felaketin tam ortasındayım. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sanki savaşın ortasında silahı olmayan bir asker gibi kendimi bitmiş , tükenmiş hissediyorum. Beyaz bayrak sallıyorum kimse görmüyor, bağırıyorum kimse duymuyor. Neden diyorum bunu bana neden yaptınız neden !!neden!!!! Şimdi ise sadece onun için ayakta duruyorum. Ona da bir şey olursa eğer yaşayamam ki ölürüm.

 17 yaşındayım henüz dört, beş yaşlarında annem tarafından bir yetimhaneye bırakıldım. Orada çektiğim acıları zihnimden silemiyorum. Acı ne kadar kolay değil mi? Acı!! Kabuslu geçen geceler , ter içinde kaldığım geceler. Kimsenin olmayışı , ağladığımda kimsenin duymayışı, tek kaldığım geceler.

Şimdi ise mutlu olama'nın yollarını aradığım onu nasıl koruyacağımı düşündüğüm gecelerdeyim. Benim ailem olan onu nasıl mutlu edebilirim diye düşünüyorum. Aslında hayat hikayem bir geceden ibaret hangi gecemi annemin beni bıraktığı gece annem beni bırakıp gittiği an ben öldüm şimdide yaşayan bir ölü gibiyim. Artık ne ağlayabiliyorum ne de çabalayabiliyorum. Kendimi nefes almayan canlı gibi hissediyorum.

******

Evet arkadaşlar bu bölüm biraz kısa olmuş olabilir ama önümüzde kocaman bir hikaye var. Bu bölümü sadece tanıtım amaçlı yayınlıyorum inşallah beğenirsiniz. Beklemede kalın diğer bölümler bir iki güne yayınlarım. Sizlere birkaç sorum olacak

1:kitaba daha isim vermedim sizce kitabın adı ne olsun? (Yorumlarda belirtir misiniz)

2: Sizce kızın ismini değiştireyim mi?
(Yorumlarda belirtir misiniz )

3: Bana kız isimleri hakkında fikir verir misiniz?
(Yorumlarda belirtir misiniz)

******

Sizden isteğim bu zor günlerde evden çıkmamanız. Milletimiz devletimiz adına kendimizi de ailemizi de tehlikeye atmayalım. Evde kalalım @evdekal
Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayalım sizin desteğiniz oldukça daha çok bölüm gelecektir. Yorumlarınızı bekliyorum. Hepinizi seviyorum ❤❤

Gecenin Ayazı (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin